Een dag met een vervelend einde

Nederland, Oosterhout

Vanmorgen om 8 opgestaan, na alle ochtend dingen besloot ik ook thuis te blijven bij Jan en dan kon Sabrina ook bij ons blijven. Jannick, Meli en Theresa zijn naar warner Bros Movie World gegaan. Jannick had voor ons een tijdslot voor het zwembad om 2 uur gemaakt. Maar eerst gingen we in het Centrum van Oosterhout naar de ING , Ik heb het van internet maar de ING was net 3 weken weg daar. Er was wel een servicepunt maar die konden mij ook niet helpen. Het is een super mooi en groot centrum deels ook overdekt. We waren bij de Action en daar waren pepernoten dus verschillende meegenomen en chocokikkertjes, Sabrina verraad het niet. We hadden bij de Vietnamees loempiaatjes gekocht en die werkt Sabrina ook met veel smaak weg. Dan naar huis om om te kleden en de badspullen te pakken. Ik was de was gaan doen en moest daarvoor naar de camping, vond het er wel mooi met kleine veldjes met staplaatsen een net toilet gebouw met douches enz en dus ook was en droog machines. Dus vlak voor mijn tijdslot de was opgehaald en op een rek gedaan. Ja een rek want die bleken we toch te hebben. Jannick had een sleutel voor een cv/waterhok gevonden en daar stond het rek in . We hadden vandaag super mooi en warm weer. Snel naar het zwembad en Sabrina genoot ervan. Ik zag dat je een speciaal hesje kon krijgen als je de huisleutel als borg achterliet. De badmeester had gekeken en zei dat ze het zeker kon proberen en zie ze doet zwembewegingen en je moet haar wel ondersteunen anders gaat ze onder maar ze heeft meer vrijheid dan zo´n band waar ze inhangt. We dachten gelijk op naar de paralympische spelen 2032. Brullen toen ze eruit moest , Dan thuis de was buiten in de zon gezet. Jannick gebeld hgoe laat hij thuis dacht te zijn. Krijg ik een Jannick totaal overstuur aan de lijn. Autosleutel kwijt. Dacht hij bij de ÖMTC te zijn maar dat was alleen de auto die Ingrid heeft meegenomen. Wij hebben het, Meli heeft het maar uitgerekend hij dus niet. De Renault assistensz waar hij bij is kunnen pas over 14 dagen een sleutel leveren en Jannick heeft dus zijn reserve sleutel in Oostenrijk laten liggen. Ik heb die van Jan altijd bij mij.
Jan kan hem niet halen want dat kan hij niet alleen. De trein kan hij niet nemen want die staken weer sinds vandaag. Mark heeft de reserve sleutel gehaald en probeert het met spoed verstuurd te krijgen. Maar ik ben bang dat Mark moet gaan rijden. Dan zouden ze vannacht in de auto moeten overnachten en hopelijk mogen ze daar blijven staan. Ik ben nieuwsgierig of vandaag mijn vlees wel komt.

UPDATE nu 7 uur en de sleutel is gevonden dus ze kunnen nu naar huis.

O, wat een schrik!!! Gelukkig is hij terecht!

Annemarieke 2021-09-02 23:18:02

Das goed schrikken, gelukkig is alles toch nog terecht gekomen, en zijn ze terug bij jullie op het park nu