Weer een dag voorbij

Vanmorgen om 7 wakker en wat tv kijken ondertussen ontbijten en de katten gevoerd. Dan alles gepakt om naar de sportschool te gaan. Het is prachtig zonnig weer en een paar graden onder nul toen ik wegging en ik denk alweer boven nul toen ik terug kwam. Het sporten ging met onderbrekingen. Het ziekenhuis belde dan moest ik Jannick bellen daarna belde Jannick mij weer en ik hield het voor gezien in de sportschool het liep niet met al die onderbrekingen Terug naar huis gewandeld en thuis gekomen douchen en omkleden . Dan aan een kop koffie.
Zoals het er nu uitziet komt Jan morgen naar huis. Verder weet ik nog niets.
Jannick en Meli waren vanmorgen eerst Sabrina in school brengen en dan doorgereden naar Schwarzach voor Theresa.
Jan had mij verschillende keren gebeld en steeds met onduidelijke verhalen waar ik niet wijzer van werd en alleen maar kommentaar op alles en iedereen daar.
Het is maar goed dat Jannick contact onderhoudt met het ziekenhuis.
Diane belde in de morgen wat altijd gezellig is. Ik dacht ik moet vast Sabrina halen maar dan kwamen Theresa en Jannick thuis en was Meli al Sabrina halen.
Wat middageten voor mezelf gemaakt en dan verder niet veel. Sabrina kwam omdat Meli met Theresa naar Liezen moest voor de mobbingcursus. Ze kwamen pas laat terug en Sabrina had al een broodje bij mij gegeten. Om half 7 was ik weer op mezelf. Gevraagd of Meli de containers neerzet want dat doet Jan altijd. Dat zou ze gaan doen.
Zo neem ik een kop koffie en ga wat tv kijken.