Druk weekend

Vanmorgen liep om half 8 de wekker af maar ik was al enige tijd wakker. Theresa wakker gemaakt en zelf gaan douchen. Om 9 uur vertrokken we naar de Galsterbegalm.
We kwamen in Pruggern aan en het begon licht te sneeuwen. Hoe hoger we kwamen des te harder ging het sneeuwen. Theresa was al met de kinderen naar boven en ik ben een gondel later gegaan en kon haar niet meer vinden. Ook goed, genoeg te zien boven.
Halverwege de ochtend een kop chocolade gaan drinken in het Bottinghaus want het was wel koud want boven was wind maar daar kwam af en toe de zon door piepen tussen de sneeuwbuien. Het was boven beter weer dan beneden en ook geen mist. Tegen 12 ben ik naar beneden gegaan en daar stond Jan al te wachten dan nog even wachten tot Theresa kwam. Naar huis gereden en dan eten maken. Ik had voor het eerst groente frites en we vonden het allemaal erg lekker. Theresa had haar Schnitzeltje opgegeten en wilde nog een stuk van Opa. Ze heeft goed gegeten. Ze is weer vrolijk .
Dan ging ze tv kijken want ze was moe. Oma had ondertussen de kachel aangemaakt want Oma had het koud. Opa zou gisteren al de kachel ontluchten want het werd gisteren al niet warm. Maar helaas dat was hij vergeten. Met de houtkachel wordt het gelukkig vrij snel warm.
De middag in rust doorgebracht en Theresa had het erg naar haar zin en zowaar heeft ze gesnoept want ook dat deed ze niet meer. Avondbrood ging ook goed en ze heeft weer met Mama gebeld en met Sabrina gesproken.
Het gaat Sabrina goed en ze kan haar handje en haar voetje die verlamd waren nu optillen. Dus nog steeds goeds nieuws.
Een foto van Jannick uit Tallinn en als het goed is zijn ze vandaag met de boot naar Helsinki en dan weer terug naar Tallinn-

Goed nieuws fijn om te horen