Een stormachtige dag

Samstag 4.März
Ondanks dat ik er vroeg uit moest was ik al wakker voor die tijd. Dus alle tijd om lekker te douchen en te ontbijten voor Dominik om half 8 kwam. Theresa kwam ook nog voorbij maar die ging later boos weg omdat ze haar zin niet kreeg. Tussen neus en lippen door nog iets eerste Durchgang Riesenslalom gekeken
Gisteren kwamen al de eerste weer waarschuwingen voor vandaag, het gaat ons vol treffen denken ze, storm met orkaanwind. De dag begon prachtig zonnig en warm maar tegen het middaguur kwam de eerste wind opzetten en de bewolking ook. Het gaat nu ook behoorlijk hard al waaien. Het was zo lekker met 24 graden op het balkon . We waren dus al vroeg even wat boodschappen doen .
Jan is nu weer met de plankjes bezig, daar maakt hij me blij mee.
Ik paasspullen opgezocht en ik had takken meegenomen helaas erg armzalige sprieten maar toch maar iets van gemaakt.
Jannick kwam even koffie drinken en vertelde dat de brandweerman (en onze buurman) die zijn vinger flink open gehaald had (38 hechtingen) misschien toch zijn pink moet missen. Hij had al geluk dat er een handchirurg in huis was anders hadden ze gelijk moeten amputeren. Ze hopen dat de vinger het gaat redden maar de kans blijft ook groot op amputatie.
Zo maar wat friet met een Schnitzel maken en dan ga ik samen met Jan vanavond nog lekker kaasfondue eten.
Ik dacht dat de storm die aangekondigd was wel meeviel maar schijnbaar niet zie dat er overal in de regio problemen zijn.
Jannick heeft eind van de middag nog even onze bestelde lampen opgehaald in Liezen. Ze hadden een smsje gehad dat ze binnen waren gekomen. Is hij gelijk gegaan.
Dominik lekker op tijd gehaald , vlak daarvoor Theresa naar beneden gestuurd.
En dan samen met Jan lekker fonduen en ondertussen het schansspringen kijken. Ondertussen de koffie ook alweer achter de kiezen en nu wel even zat. Morgen weer een dag.