inkopen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 25 november

Sorry Randy ik kreeg je niet telefonisch te pakken om je te feliciteren.

Vanmorgen boodschappen gedaan en een nieuwe snijmachine gekocht. De oude is nu echt helemaal kapot en zonder kan ik niet. Nagedacht waar ze zoiets hadden en waar de prijs redelijk zou kunnen zijn en ik kwam op de Baufreund, en ja ze hadden ze zowel voor thuis gebruik als voor de horeca. De laatste zijn mij echt te duur maar ik vind er een voor een redelijke prijs met 2 verschillende messen en een behoorlijk motorvermogen. We hadden al bij de groothandel gekeken maar die waren me ook te duur.

Ik heb heel erg gelachen, ik heb een vergroting van Jannicks schoolfoto in de huiskamer hangen en terwijl ik op de bank zit valt mijn oog erop en ik dacht hij doet me aan iemand denken. Dan valt me in op wie en ik lag in een deuk. Toen Jannick thuis kwam vroeg ik hem als je naar jouw foto kijkt aan wie doet het je dan denken?
Ik gaf hem een hint “hij heeft iets te maken met een grote hond” en ja daar kwam gelijk het antwoord en hij zei dus ook inderdaad. Toen lagen we samen in een deuk.
Ik zet de foto bij dit bericht zodat iedereen mee kan raden de oplossing geef ik later.

Jannick ging gisteren lopen maar het weer was alweer omgeslagen en het regende echt keihard. Vanmorgen weer mooi en het bleef mooi dus is hij nu gaan mountainbiken.
Daarna gaat hij bloed spenden en even bij Bettina langs om te kijken hoe het met haar is.
Jan is weer werken en ik geniet van de rust en de stilte.
Morgenavond de eerste uitzending van de Bergwacht, we zijn zeer gespannen.

Ik ben op zoek naar het boek uit de serie Duin en het is het deel Duin Messias volgens mij is dat het 2e deel. Ik heb de trilogie Duin als eerste deel. Ik heb de andere delen maar zonder deze kan ik niet doorlezen.