Dagje relaxen in de Asia Spa

Oostenrijk, Leoben

Dacht ik vanmorgen te kunnen uitslapen werd ik wakker van Jannick die de autosleutel van Jans auto nodig had omdat die voor zijn auto stond. Hij had steeds met Ingrids auto gereden .
Dan maar wat ontbijttv in bed dat kon dan wel want anders keek Theresa kinderprogramma.
Het zag er bij ons al goed uit wat het weer aan . Dus we wilden naar de Asia Spa gaan. Maar eerst kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken. Sabrina wees op de tv en ze wilde Tik Tak kijken.
Om 9 uur kwam Silke voor Sabrina en gingen wij de tassen inpakken voor de Spa. We reden Gröbming uit en de mist begon en die hielden we bijna de hele weg. De mist hing dus laag en gelukkig bij Leoben kwam de zon door. We hebben dan ook eerst een uur in het zoute warme water buiten doorgebracht en dat hebben we later in de middag nog een uur gedaan. Dus we hebben genoeg zon kunnen opdoen. Tussen de middag lekker gegeten in het restaurant en we hadden de dag beeindigd in de infrarood.
Ik wilde nu we in de buurt waren even in Bruck naar de Action, het is geen fijne Action want ze hebben er altijd weinig. Ik heb me wel weer staan te vergapen en kwijlen bij de kerstdingen en kon het niet laten om nog 3 kleine huisjes met verlichting te kopen. Ook had ik een klein slingertje met verlichte herfstblaadjes meegenomen voor mijn herfstbakje op tafel. Ik kom altijd wel met iets thuis als ik daar geweest ben. Gelijk een tweede draadloze kleine muis gekocht dan kan Theresa op de andere laptop Squla doen. Nu moest ik steeds mijn muis afgeven dus dan liet ik het haar ook maar op mijn laptop doen. Nog wat andere kleine dingetjes dus we waren niet voor niets gegaan.
We waren tegen zessen thuis. Kwart voor 7 kwamen Ingrid en de kinderen thuis van de karate. Ingrid kwam haar was in de droger doen en ik haar gezegd laat Theresa even naar het herfstbakje kijken er zitten nu lichtjes in. Dus even later kwam Theresa kijken en helemaal lyrisch.