Weer een dag voorbij

Vanmorgen moesten we er vroeg uit want ik wilde dat Jan bloed ging prikken bij de huisarts- We moesten beide recepten halen en ik naar de huisarts. Ze gaat op vakantie dus we moeten even alles op een rij krijgen.
Vrijdag zijn de uitslagen van Jan er dus dan ga ik nog even snel voorbij. Na het prikken zijn Jan en Theresa naar huis gegaan en ik heb gewacht tot ik aan de beurt was. Dat was gelukkig snel en omdat ik zo vreselijk slecht slaap heeft ze me wat gegeven .
Dan naar de apotheek gewandeld en vandaar naar het kantoor waar Jannick zijn auto is stil gezet. Omdat Ingrid dat had gedaan moest er een bewijs ij van machtiging bij dus die heb ik even gebracht. Dan betaald Jannick geen verzekering en wegenbelasting geloof ik. De auto staat in de garage dus dan is het inboedel. De motor is maar een fractie van wat hij anders voor de auto betaald. Dan ben ik een rondje gaan lopen en wat inkopen gedaan. Er was uitverkoop bij de NKD en ik heb 2 truien, een capribroek en een shirt op de capribroek gekocht. Kosten bij elkaar 17 Euro . Je krijgt nu op alle afgeprijsde artikelen wat al 70 % was nu nog eens de helft van die prijs als korting. Dan op mijn gemak naar huis gewandeld . Het is flink bewolkt maar erg warm en af en toe de zon dan is het nog warmer.
Ik wilde eigenlijk wat boodschappen in Schladming doen maar dat wacht nu tot morgen want dan moet Jan toch naar de internist.
Eind van de middag kwam Jannick nog even koffie drinken en zei dat het erop lijkt dat de cortison bij Sabrina aanslaat. Vrijdag maken ze opnieuw een Eeg van Sabrina. Ook in Wenen zijn ze flink geschrokken maar adviseren toch om de komende maanden door te houden. Sabrina doet alles anders al vanaf haar geboorte en ook de artsen weten het gewoon bij haar niet. En alles anders dan ze bij haar ziektebeeld verwachten.

Theresa wilde weten wat zijn drugs. O jee hoe vertel je dat. Ik heb haar verteld van de drugs die er uit zien als snoepjes en dat er drugs zijn die de mensen roken of met een injectiespuit nemen. Dat je verslaafd eraan raakt dus niet meer kan stoppen . Later toen Jannick kwam hem gevraagd om nog even met haar er over te spreken. Je kan alleen maar hopen dat ze het begrijpt maar ik denk dat het daar niet aan ligt.
Ze is een vroegrijp meisje en we proberen haar vragen eerlijk te beantwoorden.
Jannick vertelde dat vorig jaar ze snoep had aangenomen van een bekende van Jannick maar eerst het kwam laten zien en vragen of ze het mocht eten. Dus ze weet het wel.
Ik had een apparaat bij Ingrid en Jannick gehaald daar kan je brood mee opbakken of tosties naken maar ook vlees. vis of groente in grillen. Ze kwam in de keuken en vroeg heb je het wel eens gemaakt Oma en ik nee. Wijst ze op de knopjes en zegt me precies wat ik moet doen. We hadden heerlijke opgebakken broodjes en later ook de pannenkoeken erin opgewarmd. De pannenkoeken werden heerlijk knapperig.
Ze vermaakt zich de hele dag met knutselen en verven en zegt dat ze een kunstenares is want ze maakt kunst. Oma hoopt dat het snel veel geld waard is en dat ze dan ook daarna nog heel veel kan maken.