Oktobermaand

Nederland, Gouda

6 oktober
Sinds vandaag zwaait Jannick als er dag wordt gezegd en ook naar zichzelf in de spiegel. Dol op in zijn handjes klappen en alle liedjes die erbij horen. Hij houdt van erwtensoep met worst en brood met kaas. Alle soorten warme prak, gewoon dol op eten. Spelen doet hij nu ook graag met de duplo.
13 oktober
Jannick was heel erg ziek, hij kon geen eten of drinken erin houden. Hij had 41 graden koorts en ik was zeer ongerust. Vandaag heeft de oorarts dr. de Breij zijn oortjes doorgeprikt. Gelukkig knapte je daarna op. Zaterdag had hij ineens vlekjes geen idee welke kinderziekte. Maar hij had er geen last van. Geen idee of het door ziek zijn komt maar groeien doet hij niet meer, Hij weegt 10,4 kg. En hij is 74 cm groot.
Maar hij is nog steeds mama´s lekkere ventje.
A.s donderdag moet hij een dagje in het ziekenhuis, hij krijgt oorbuisjes en zijn neusamandel doen ze wat aan. Maar mama mag mee.
17 oktober
Vandaag de dag. het begon al vroeg om half 5 mocht je nog bij mama drinken. Om half 7 wilde hij alweer maar mocht niks meer. Groot drama en huilen. Om half 9 naar het Bleulandziekenhuis. We gingen naar de 6e verdieping en er werden nog 4 kinderen opgenomen. Maar Jannick was de kleinste.
Uitkleden, thermometer, medicijnen waar hij dizzy van werd. Maar opgeven nee, steeds gaan staan dan omvallen en huilen. We gingen met zijn allen naar de operatiekamer op de 2e verdieping. Jannick was als 2e aan de beurt. Hij kreeg een kapje en toen hij sliep ging ik weg. Met 10 minuten was je alweer terug. Mocht ik ook weer bij hem , hij huilde maar sliep nog. Hij bleef maar huilen ook al sliep hij en toen iedereen klaar was gingen we weer terug naar de kinderafdeling. Toen mocht mama hem voeden en was het over. Maar helaas begon hij weer te huilen. Ik was blij toen we om half 3 naar huis mochten. Thuis sliep hij heel even en dan weer huilen. Eten deed hij heel goed mueslipap en yoghurt. Om half 8 eindelijk weer in slaap.
18 oktober
Gelukkig vandaag veel beter. Regelmat met eten slapen en drinken. Niet meer zo huilerig . Vanacht was hij totaal onrustig.
Toch maar een ander buggy gekocht , eentje waar Jannick in kan slapen met het oog op onze korte vakantie naar Bad Bentheim. Het was nog een heel gezoek maar gelukkig in Rotterdam eentje gevonden.