Eerste stop Köln

Duitsland, Köln

Einst Gesund und Munter dann viel Leid verspürt… Der Krebs in dir verbreitet, zunächst unerkannt und doch gefunden. Lang war der Weg mit viel Hoffnung es doch zu besiegen… Aber leider verloren den langen Kampf

Freitag 16.Oktober
Een vroegertje maar om 6.15 waren we weg. We hadden besloten om een Ibishotel bij Köln te nemen een goede 800km. Het weer was donker, nevel,regen en koud. Pas het laatste stuk was het droog. We hadden goed geluisterd naar de verkeersinfo en ze gaven niets op bij Salzburg dus we zijn toch gewoon over Salzburg getufd en konden doorrijden de grens over. Een goed uur later gaven ze overal aan de grens naar Duitsland file op door de grenscontroles, hadden dus mazzel. Vroeger kon je doortuffen tegenwoordig is bijna alles 80 km en als je harder mag staat het vast.We hebben 3 stops gemaakt maar het was te nat en koud om even lekker buiten te zijn. Ergens tussen 3 en half 4 zijn we aangekomen. Netjes, schoon, vriendelijke man achter de receptie. Uitzicht beter het gordijn dichtlaten.
Eerst de spullen naar de kamer, dan naar de KFC die hier zit. We bestelden geen menu´s want drinken genoeg bij ons en ik ben geen frisdrankdrinker. Vraagt ze wilt u dan niet het menu? Daar zat een kleine friet bij en wij hadden grote frites besteld en losse broodjes met kip en geen drinken wat er dan wel bij zat. Ik had nog zo iets dan had ik dat wel besteld maar goed. Ze dachten waarschijnlijk omdat we geen drinken wilden dat we geen dorst hadden en dachten laten we de patat een beetje extra zouten en op de kip hadden ze een pepersaus gedaan waar bij ons de zweetdruppels van over ons voorhoofd liepen. Ik kan me niet eens herinneren hoelang geleden ik bij een KFC ben geweest en Jan zei dat hij er helemaal nog nooit was geweest.
Nu lekker tv kijken vanuit bed .