Wat een ..........weer.

Een hopeloze dag wat het weer betreft.Regen,regen,mist en regen.
De visite is opgeknapt en ze zijn weg gegaan en ook zwemmen. Tja met dit slechte weer moet je iets anders gaan doen dan als het mooi weer is. Het is ook geen augustus weer. Jan ook al een paar dagen niet in orde. Hij is erg eigenwijs, vooral niet naar de huisarts gaan. Ook niet thuis blijven van je werk. Dus ik ben alleen gaan sjouwen want er moet beneden plaatskomen zodat de leidingen kunnen worden gelegd. Voor de wasmavhine , de wasbak en afvoeren en zo. Dat viel niet mee en Jan voelde zich te ziek om te helpen. Ik was woest want hij voelt zich niet slecht genoeg om thuis te blijven van zijn werk. Dus gewoon een beetje ..........dag gehad.
Lagen we in bed en ik doe het licht uit en dan een harde bons. Dus licht weer aan en gaan kijken. Had Felicia de bak met kattenvoer van het bureau gegooid en daardoor was de deksel eraf gevlogen. Dus in de huiskamer allemaal kattebrokjes. Jan heeft het opgeruimd en dan maar op de gang gezet zodat we konden slapen. Omdat Roy in de keuken slaapt en de katten vroeg eten willen had ik het maar bij ons gezet. Tja katten.