Klussen en klussen.

Dienstag 28.Oktober
De dag begon heel erg zonnig en net boven nul graden maar al snel trok er nevel op dat duurde een poosje maar de zon won.Theresa was er al vroeg die heeft nog geen wintertijd in haar systeem zitten- Nadat de zon doorgekomen was zijn we saampjes naar de Mez gegaan om wat inkopen te doen en ze waren op het activiteiten terrein een circus aan het opbouwen. Dat vond Theresa hoog interressant en vooral de kamelen vond ze geweldig. Na het boodschappen doen mocht ze naar huis lopen lees rennen en ik met de buggy er achter aan. Houdt Oma ook in vorm.
Jan was de werkkamer van Jannick aan het witten .
Middageten maken en eten, Theresa naar bed en ik even bijkomen. Jan begon aan het laminaat leggen. Jannick kwam vroeg thuis en ging helpen maar er zit een behoorlijke kuil in de vloer en een richel dus nu denkt Jannick erover om het weer eruit te gaan halen en dan maar eerst proberen te egaliseren. Schiet in ieder geval allemaal niet op. Jannick had een infrarood verwarming voor die kamer gekocht en had hem tegen de wand gezet en aan gedaan een zeer aangename warmte. Waarschijnlijk komt deze verwarming aan het plafond. Dan heb ik met Jannick nog wat vertalingen gedaan voor de catalogus en het staat er soms zo krom dat we amper weten wat ze er mee bedoelen.
De zinnen zijn soms 3 regels lang maar mogen niet in aparte zinnen gezet worden. Maar ik geloof dat we er iets leesbaars in het Nederlands van gemaakt hebben.
Jannick heeft het middageten vanavond gegeten en wij gewoon de broodmaaltijd.
Nu is iedereen weer naar beneden en de rust is weder gekeerd. Jan is iets beneden aan het doen in zijn hok en ik even tijd voor mezelf.

Ik ben helemaal blij want ik heb bericht gekregen dat mijn secretaire en mijn ladenkast er aan gaan komen. Alleen de losse wandplanken kan nog 1 week tot 10 dagen duren. Geloogd en geolied houten kasten. Dan gaat mijn huiskamer ook wat lijken.