Rustige dag

Vanmorgen pas om half 10 wakker en dus ook gelijk opgestaan. Douchen ontbijten enz. Dan wat tv kijken om te zien hoe het in de wereld ervoor staat. Het is donker en somber en het heeft geregend. Hoger is het sneeuw. We blijven last houden van saharazand en dat schijnbaar tot morgenmiddag. Het ziet er nu in ieder geval normaal uit. De was in de machine gedaan. Eind van de morgen kwam Meli voorbij en samen koffie gedronken en over het een en ander gesproken. Was gezellig. De kinderen komen pas om 15 uur want Theresa moet eerst met Ingrid samen blokfluiten. Dat doet ze ook bij ons maar dat kan ze schijnbaar vandaag niet.Dan eten gemaakt want het was al 13 uur geweest. Lekker gebakken champignons, bieflapjes, frietjes. De was in de droger, keuken opgeruimd en de vaatwasser aangezet. Dan ziet het er weer opgeruimd uit. Gaat zo waar de zon schijnen tussen de donkere wolken door.
Dan een mailtje van de expiditeur en ik kon kiezen wanneer dus de snelste genomen . Ja dan komt vrijdag mijn nieuwe koel/vriescombinatie. Happy.
Later in de middag even de kinderen dag gezegd. Omdat Meli nu thuis is zijn en blijven ze beneden. We hoeven morgen niet vroeg op te staan al gaat Jan wel Theresa op weg brengen.
Het is zo droog dat de eerste bosbrand al in de regio was. Het is vandaag ook droog gebleven. Morgen weer een dag