Relaxte dag

Vanmorgen om 7 uur wakker en Theresa werd ook wakker. Ik de katten en medicijnen, Jan eten voor Theresa gemaakt . Dan tv (Okidoki) in bed kijken.
Jannick belde om te zeggen waar het geld was die ik nodig had voor zijn bestelling. Even kleppen tot mijn telefoon leeg was. Hij verveeld zich verschrikkelijk. Door de Corona mogen ze niets. Hij mag zelfs niet ergens koffie drinken.In de middag belde hij nog een keer. Het weekend zijn ze therapie vrij. Hij was blij dat hij melkbroodjes had gekocht met stukjes chocolade erin. Die eet Sabrina wel want hij zei het eten was vanmiddag niets. Er is daar ongeveer 10% kinderen voor therapie en de rest volwassenen. Jannick zei ook dat het daar niet echt op kinderen ingesteld is. Hij was een stukje rijden met Sabrina en elke keer oh nee daar kan ik niet in nee hier niet afslaan. Het ligt op de grens met Slovenie en hij kan nu niet de grens passeren met Sabrina.
In de morgen heeft Theresa zich zelf bezig gehouden en dan zijn we aan het eind van de morgen samen Yahtsee gaan spelen. Dan de deurbel en was de Holland Snack Express daar met mijn boodschappen en die van Jannick. Alles in de vriezers gedaan. Ik had gisteren al de vriezers van Jannick gesorteerd en de in mijne ook plaats gemaakt gelukkig kon ik nog wat doosjes van mij bij Jannick kwijt. Het middageten gemaakt friet en Schnitzels want dat wilde Theresa graag. Dan was er op KIKA een mooie en leuke film die we gekeken hebben. Daarna is Theresa wat gaan verven voor Jessi. Die was gisteren jarig. Meli is vandaag uit de nachtdienst gelijk met Jessi en Dominik door gegaan naar Salzburg naar de Gastromesse. Het was vandaag mooi weer maar best koud. Vanmorgen vroeg was het min 3. In de middag de houtkachel aangemaakt en het wachten is op Meli want Jannick wil aan haar doorgeven hoe de CV ingesteld moet worden want alleen in de morgen is nu te weinig. Dus ik hoop dat ze thuis komt. Nu is het best warm in de huiskamer maar ik kan moeilijk de hele dag met hout stoken. Ingrid een smsje gestuurd dat Theresa morgen met Meli naar Sabrina en Jannick rijdt en dat ze dan beter hier kan slapen tot maandagmorgen als ze weer naar school gaat. Maar dan moet ze wel even de schoolspullen van Theresa voorbij brengen.
In de avond belde Ingrid en ze is het autostoeltje gelijk komen brengen en morgen brengt ze de schoolspullen. Dus Theresa kan tot maandagmorgen blijven.
Meli is thuisgekomen en heeft het CV programma veranderd. met hulp van Jannick.
Theresa heeft een verftekening voor Jessi gemaakt. Ze heeft ons allemaal getekend. Van links naar rechts Jessi duidelijk herkenbaar aan haar haren, dan iets kleiner Theresa, dan Meli en daarnaast Jannick (kale kop en grote mond) dan een ukkie dat is Sabrina daarnaast een soort siamese tweeling Opa en Oma en als laatste Dominik.