Normale dag

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker, dan een rondje ontbijt tv en dan om 8 uur opgestaan. Dit keer maakte Jan geen beweging op te staan dus hem gezegd om op te staan. Vanaf vandaag weer normale regelmaat. Het is donker en het sneeuwt. Ik luister nu naar 100%NL dat is het fijne van de Alexa. Ik kan horen wat ik wil,. Ik luister normaal naar Ö3. Ik begin gelijk maar aan de administratie, het wachten is op Jan. Want ik ga proberen om zijn Digid en berichtenbox op zijn telefoon te zetten. Ik heb dringend papieren nodig van hem. En jajajaja Jan heeft nu Digid en berichtenbox op zijn telefoon. Dan gelijk ermee aan de gang. printer en pc naar de keuken gebracht daar hebben we de ruimte op tafel. Jan de papieren sorteren die ik uit geprint had. Dan om 12 uur gestopt want met papieren naar de Krankenkasse in Liezen. Dat lukte ook allemaal. Nu afwachten wat eruit komt. Snel wat inkopen doen bij de Action. mooie nieuwe mappen voor de administratie, en nog wat ander spul. Kan ik thuis weer verder. Nog snel langs de Lidl voor wat dingen en dan door naar de Hofer en ja ze hadden helemaal 1x inkt voor de printer dat was de laatste en ze hadden alleen dus zwart. Dan snel naar huis. We zaten om 2 uur aan tafel met de grilkip met een Semmel.
Handig als het al klaar is en je laat bent. Dan nog aan tafel wat dingen van de administratie gedaan maar voor vandaag is het genoeg geweest dus om kwart over 3 aan de koffie. De was zo nog uit de droger halen die had ik ondertussen ook gedaan. Ik ga de hele administratie opnieuw opzetten, ik heb nieuwe mappen gekocht en verdeelbladen ervoor. Jan heeft zo veel niet goed gedaan dan maar helemaal opnieuw en de mappen waren wel aan vervanging toe dus mooie gelegenheid. Dit gaat wel even duren voor het allemaal klaar is. Net in de eerste map gekeken en hem gezegd dat het niet handig is als het nieuwste onderop zit dus dat het andersom moet. Helaas nog niet aan de post toegekomen. Sorry Marjanne.
Bij thuiskomst stond er een pakje voor de deur, de schaatsjes voor Sabrina.
We hebben al de hele dag sneeuwval niet lekker maar donker, somber en koud.
Ik ben hardstikke tevreden met vandaag.

Geeft niet. Alles mit der Ruhe.♡

Marjanne 2022-01-10 18:00:03

Door jou aangestoken ben ik vanavond ook aan mijn administratie gegaan. Alles uit de kasten getrokken , mappen gepakt, gelabeld en toen bleek mijn perforator kwijt. Dus alles overhoop gehaald maar perforator bleef weg. Gatver!!! Nieuwe besteld en de boel laten liggen. Morgen weer verder.