Een rondje Ikea Salzburg

Oostenrijk, Salzburg

Zo bijtijds eruit en al vroeg op weg naar Salzburg waar we naar IKEA gingen. We zijn eerst lekker gaan ontbijten dan de winkel in. Het bed vonden we al snel en was inderdaad wat ik wil. Jan vindt hem ook mooi dus die werd het. Ondertussen had ik ook een lattenrost gevonden met verstelbaar hoofdeind voor 50 Euro dat kon de pret ook niet drukken dus die kwam er ook bij. Voor in de kast aan het hoofdeinde leuke dozen gevonden ook erbij , uiteraard de afwasborstels, servetten kwamen erbij. Alles afrekenen , een deel afhalen bij de warenabgabe en dan Danuta een berichtje gestuurd waar we zaten. Die kwam een poosje later en alles in de auto getild en dan even koffie gaan drinken. Wij naar huis want Jan moest weer werken en Danuta en Pim gingen ook inkopen doen. Thuis maar snel frietjes gebakken en een Schnitzel erbij en Jan weg naar zijn werk. Tegen 16 uur kwamen ze de spullen afleveren en zij waren ook geslaagd voor de dingen waar ze voor gegaan waren. De spullen voor laten staan want het was niet te tillen. IK ben heel erg blij met zulke vrienden die dit gewoon voor je doen. We hebben elkaar de hele winter niet gezien, ze wonen aan het eind van de wereld in Donnersbachwald . Super mooi maar in de winter ga je niet even snel op de koffie en zelf blijven ze ook op hun berg. Nu het voorjaar is komt iedereen weer tevoorschijn.
Toen Jan thuis kwam had hij het lichtste deel mee naar boven genomen. Ik had vanmiddag de dozen in elkaar gezet. Een heel gepriegel voor de handvatjes. En Jan zijn nachtkast leeg gemaakt in de doos gedaan. Staat klaar om naar beneden gebracht te worden. Ik een van de dozen met mijn nachtkastspullen uit het laatje en de ander met al mijn kettingen brillen enz gevuld. Als Jan gegeten heeft de spullen buiten uitpakken en dan naar boven brengen.