Nog even doorbijten met de kou

Vanmorgen op tijd wakker en Sabrina kwam in haar pyama want ze had langer geslapen. Lekker knuffelen bij opa en Oma in bed met Kika tv.
Dan ging ze met Mama mee en die zou later koffie komen drinken want dan zou er iemand voor Sabrina komen.
Dus dit keer eerst douchen en aankleden en dan koffie drinken met Ingrid. Theresa was gisteren met de Kiga naar de Volksschule uiteraard met haar nieuwe schooltas. Dan zegt ze tegen Mama mijn tas is wel heel zwaar. Dan zit nog niet eens alles er in. Ze is ook zo klein en tenger. Maar ze had genoten en ik begreep het niet helemaal maar ik geloof dat ze de komende dagen ook zelf voorbij komen mag.
Dan ben ik aan de administratieve handelingen gegaan. De aanvragen gemaakt voor de StGKK zowel van mijn zelf als Jan. Dan de vakantievouchers geprint en nog wat andere papieren. Die voor de meename van Theresa moeten Ingrid en Jannick even invullen en dan kopien pasport erbij. Kost allemaal tijd. Dan het eten gemaakt en samen met Jan gegeten. De week is doormidden en hopelijk brengt het beter weer in de 2e helft. Ik word er chagrijnig van. Het is nu donker somber koud en regen maar gelukkig geen sneeuw meer en er ligt door de temperaturen van 8 plus ook niets meer. Maar we zitten tegen de sneeuwgrens aan. De Sölkpass is nog steeds dicht en zo gaat het niet open ook.
In de middag een grote wandeling (training voor de 10km ) tegelijkertijd post weg gebracht en naar de huisarts. Medicijnen nu genoeg tot na de vakantie. Een verwijzing voor mij naar de schouderpolikliniek . ik loop nu al 9 maanden , en het wordt niet minder. Nog naar de apotheek en dan terug naar huis gewandeld. was ondertussen al half 6. Avondeten gemaakt en nu even niets meer.
Was nog steeds erg koud vandaag maar het bleef tijdens onze wandeling droog dat is al heel wat.