Nog steeds super zonnig en warm weer

We mogen nog steeds niet klagen, wakker worden en de zon schijnt. Uiteraard nog frisjes maar al snel zeer warm. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina altijd een gezellig begin van de dag. Eigenlijk wilden Jan en ik naar Leoben naar de Spa maar goed dat ik altijd even op de website kijk want bij de Steiermarkcard stond niets van dat ze 2 weken lang revisie hebben. Omdat het ons al een keer is overkomen kijk ik dus extra. Jammer het weer was er super voor geweest . Misschien lukt het eind oktober nog een keertje.
Ik denk dat sauneren niet goed is als je antibiotica slikt dus we hadden alleen kunnen zwemmen maar ze hebben een heerlijk buiten bad bij het saunadeel.
Dus vanmorgen verder niet veel gedaan behalve eten koken.
Middageten samen met Jan en in de middag toch aan de wandel gegaan al was mijn motivatie 0 en was ik lamlendig. Bij de Carla had ik een tas gezien en had hem niet gekocht maar nu toch gekocht. Hij is gewoon praktischer wat groteren voldoet aan wat ik wil. Voor 5 Euro moet je dan niet zeuren. Het handige sleutelkoord die in mijn oude tas zat heb ik er afgeknipt en bevestigd aan de nieuwe dus ook dat is nu naar mijn zin. De Carla heeft nu ook een klantenkaart , grappig. Bij de schoenwinkel staat altijd een rek buiten met afgeprijsde schoenen in dozen. Ik kijk er altijd en ik vond er meisjeslaarzen van orthofit van echt leer , zwart met versieringen en ik vond het echt wat voor Theresa dus ik had er fotos van gemaakt. Naar Ingrid gestuurd. Eind van de middag is ze zelf met Theresa er heen gegaan en Theresa kwam helemaal trots weer terug met aan haar voeten de laarzen. Ze waren eerst 89 Euro toen 49 en nu dus 39. Het zijn degelijke en mooie laarzen. En Oma kijk deze hakken mogen wel van Mama. Geweldig dat ze echt al groot wordt (althans zo gedraagt ze zich wel)
Vrijdag wordt ze 7 jaar. Deze week startte het echte leren op school en heeft ze haar rooster voor een week gekregen. Er staan oa 7 uren Duits op. Ze had al vanaf de eerste dag huiswerk dat doet ze ook gelijk bij thuiskomst. Ja het gaat hier een beetje anders toe.

Het is nu al kwart over 6 en Jannick heeft geen idee wanneer hij thuis komt zijn veegwagen is kapot. Dat maakt lange dagen en ja het moet gerepareerd worden.

Een berichtje van Els en Nance dat Nance´s vader gestorven is. Ook al wisten ze dat het ging gebeuren het is en blijft een grote gebeurtenis. Ze moeten alles regelen maar ook het huis leegmaken. Kost veel tijd en is hoe dan ook emotioneel.
Het gaat niemands deur voorbij.