Pinkstermaandag

Vanmorgen rondom 8 wakker en zelfs Theresa sliep nog. Dat mocht ook wel want ze ging gisteravond pas om half 11 slapen. Jan en ik hebben Flikken Maastricht gekeken op nlziet. Tot we ineens hoorden roepen Omaaaaaaaaaa dus wij naar de slaapkamer maar ze had in haar slaap geroepen. Maar wij zijn er dan ook maar in gegaan.
Er was weer een leuke kindertekenfilm dus Theresa is aan het kijken. We hebben gedoucht en ontbeten en Theresa mag gaan douchen als de film is afgelopen. Dat is om 10 uur. Ik had de afgelopen dagen gekeken of ik ergens kaartjes kon kopen om te zwemmen maar overal uitverkocht.
Toen Theresa gisteravond thuis kwam zei ze maar ik hoef morgen niet naar school en ik uh dus Jannick gebeld en die zei dat ze dat ook al tegen hem gezegd had. Dus hij is er achter aan gaan bellen. Blijkt ze dinsdag en woensdag vrij te hebben Schulautonome Tage. Had wel handig geweest als Ingrid dat even in het schriftje had gezet of had doorgegeven. Maar nu kan ik nog wel kijken of we iets kunnen gaan doen.
Ik heb tickets om naar de Grimming Therme te gaan voor morgen. Wel vroeg opstaan zijn geldig vanaf 8 uur en ik geloof 3 uur. Dan begonnen opnieuw aan mijn nieuwe printer maar of het nou met kabel of over internet is dat ding geeft aan aangesloten maar werkt niet. Uren bezig geweest en het nu opgegeven en Jannick gevraagd als hij thuis komt vanavond om er naar te kijken. Anders moet hij in ieder geval de tickets uitprinten. Ik moet ook mijn papieren en die van Jan weer doen voor de suiker spullen. Gaat zo dus niet. Ik ben echt te dom voor dit soort dingen.
Zien dat we de rest van de dag weer doorkomen, koud en donker en nat. Sneeuw is tot zeer laag gekomen.