Dikke mist niet gezellig

Dikke mist dus niet gezellig.

Dienstag 2.Februar
Dikke mist en net boven nul en af en toe regen bahhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Jan heeft de onderkant van het tafelblad hoekjes eronder gemaakt zodat het niet meer uit het frame kan schuiven. Eerst gekeken hoe het blad me zou bevallen en dat is helemaal top.
Niet veel werk aan het middageten, aardappeltjes opbakken, de bloemkool en de saus opwarmen en het vlees allemaal over van gisteren. Had ook bij Ingrid mogen eten maar ik neem genoegen met wat we over hadden.
Hadden we de afgelopen periode slecht internet nu hebben we helemaal geen internet meer. Maar even wachten hoe het verder gaat of het nog terug komt. Maar wel balen want ik moest iets doen en dat kan ik nu niet.
Ingrid heeft in de uitverkoop een mooie parketbodem gezien voor een leuke prijs. Ze gaat in ieder geval vrijdag kijken. Ze kwam het me laten zien en gelijk even koffie drinken en de was voor haar drogen.
Het is de hele dag dikke mist gebleven en de hoogst gemeten temperatuur 5 graden dus niet gezellig. Geen zin om de deur uit te gaan dus maar opruimen. De kooktijdschriften een deel door gekeken, eruit gehaald wat ik wil bewaren de rest weg. Na een stapel gedaan te hebben even wat anders. De foto van Jula gedrukt en in de lijst gedaan. Dan een fotoalbum gemaakt met veel problemen want het internet is steeds weg. Volgens Ingrid is A1 door iets aangevallen een virus of zo en daardoor hebben ze problemen. En het album besteld dus Annemarieke je mag er weer in ontvangst nemen. Loop nog steeds erg achter en heb nu tot maart 2015 klaar. Ik ben daarna begonnen met een nieuw album en daarmee ben ik nu tot mei 2015 gekomen nog steeds niet klaar maar ook bij de albumsite problemen wegens onderhoud. Schiet allemaal niet op .
Nu de fotos over 2015 had ik al in aparte mapjes nu samen gevoegd en kan ik morgen dan maar op externe en dvd gaan zetten. Doe het meestal dubbel dan kan er nog iets kapot gaan zonder alles kwijt te zijn.
Het was prima weer voor zulke karweitjes maar ik heb toch liever ander weer .

Prima Nicolette! Ik had je gemaild vandaag maar dat heb je wrs nog niet ontvangen ivm de storing. LG,