Campingvriendenfeest

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Gisteren een feest bij ons voor alle campingvrienden uit nederland.
Was het de afgelopen dagen erg heet, ging het nu natuurlijk net betrekken en er viel een drupje. Hebben we de carport leeggemaakt en daar alles onder gezet en de vuurkorf ervoor. Gelukkig ging het niet meer regenen en de temperatuur was ook goed. was een tof feest en voor herhaling vatbaar. Van de winter wanneer iedereen er weer is voor de wintervrienden.

Zondag was het Trachtensontag in Schladming. het was schitterend weer dus wij zijn ook in vol ornaat gegaan.
Ik had mijn rode dirndl aan en Jannick uiteraard zijn lederhose.
Maar de meiboom omhakken was pas om 15 uur en daar hebben we niet opgewacht en zijn in Ramsau bij Gerhard koffie gaan drinken. Jannick kan daar misschien van de winter komen werken. Anna zei dat ze waarschijnlijk nog iemand kunnen gebruiken en dan Zou Jannick dus 's ochtends kunnen trainen dan naar zijn werk en daarna weer naar de middagtraining. We horen het nog.
Het is een voordeel als je meer mensen leert kennen.

Vorige week de totale inboedel uit het appartement in mootjes gehakt en is in een enorme container afgevoerd.
De eigenaar zelf was er en alles mocht weg. Nog wel wat dingen gered die Jannick kan gebruiken.

Vandaag is Björn jarig, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag, maak er een fijn feest van. Heb je oma's cadeautje al gekregen?

Morgen wordt Olivia 1 jaar, Oma dacht dat ze niet kon komen maar Oma komt ook op zaterdag op je feestje.Kunnen we toch nog samen je cadeautje uitpakken.

Vandaag vertrekken Jannick en ik naar Nederland. Jannick vertrekt dan vrijdag vandaar naar Oslo met het vliegtuig en vandaar naar Zweden met de auto. Hopelijk geen problemen want het treinverkeer is weer in staking in Duitsland. We hebben een dag speling maar Jannick moet wel op tijd voor het vliegtuig zijn.

10 augustus 2007 17:51 | Door: j.buis6@chello.nl Yannick en Nicolette jullie zien er geweldig uit in jullie klederdracht. Als echte Oostenrijkers. Groetjes, fam.Buis