Nog een paar hete dagen.

Zaterdag
Vanmorgen werd ik wakker en ik dacht iemand te horen maar zag niemand. Opgestaan want het was half 8 en even later kwamen Jannick en de kinderen. Meli sliep nog die heeft komende nacht nachtdienst Ontbeten en Jannick ging met de trimmer aan de gang in de tuin. Kinderen waren zoet aan het spelen. Dan later waren we allen weer compleet inclusief Meli . Ik was gaan koken en tafel dekken . Dan met zijn allen middageten. Meli en Jannick gingen met de kinderen naar de tuin . Eind van de middag gaan ze BBQen bij het RK. We vervelen ons niet.

Zondag
Vanmorgen om 6 uur wakker en ik dacht wat dommelen. Tot ik wakker werd gemaakt door Jannick en het was kwart voor 8. Snel opgestaan en tafel dekken en samen ontbijten. Meli was uit de nacht gekomen en at ook nog mee.
Na het ontbijt gingen ze allemaal weer. Het wordt vannacht druk want behalve Theresa wil ook Sabrina bij ons slapen.
Eind van de morgen heb ik gekookt en ze komen straks allen weer eten.
Jannick heeft het kostuum van Jan gepast en het zit als gegoten. Hij is dus echt flink afgevallen. Broek zit zelfs niet strak.
Langzaam aan krijgen we onze kleding bij elkaar. Ik denk alleen voor Jan nog een net overhemd n zijn maat want de andere die hij heeft zij te groot. Alleen Meli moet nog wat bij elkaar krijgen.
Het is gewoon te heet om buiten te zijn. Meli slaapt en de kinderen zijn stil met hun bezigheden. Jan dacht al dat ze niet thuis waren. na tweeen ijn we buiten gegaan want Sabrina ging weer fietsen. Jannick heeft de fiets wat anders afgesteld en het gaat elke keer wat beter. Ze voelt zich heel groot .
Eind van de middag kwamen de meiden bij ons en heb ik ze onder de douche gezet. Een avondboterham en dan mochten ze in mijn bed tv kijken. Sabrina kwam weer terug in de huiskamer en wilde op de leuning van de stoel leunen en ja hoor ze gleed weg en bam op de grond en met haar hoofd tegen de stoe van Jan. Brullen. Ze ging op de stoel liggen en even later sliep ze. Jan haar in haar bed gelegd eerst zei ze nee wil ik niet maar toch neergeegd en zie even later sliep ze weer. Ze ligt op haar matras naast ons bed en Theresa tussen ons in. Volle bak. Meli is werken en Jannick doet de nacht bij het RK.
Theresa naar bed en wij nu F1 kijken

Fietsen gaat haar al goed af!