Diane en Jordy bij ons aangekomen

Montag 4.Mai
Vanmorgen koud en somber maar dan steeg toch de temperatuur zelfs tot 23 graden. Heel even zon maar dan toch weer bewolkt. Morgen zou het super warm moeten worden , we wachten maar af.
De hele morgen bezig geweest met het maken van het volgende fotoboek, nog niet klaar maar het schiet al op. Ik heb een 2. site gemaakt die alleen toegankelijk voor mij is en dan kan ik alles erna toe plakken en knippen en zo maken als ik het hebben wil. Heeft ook voordelen want nu kan ik op deze site die ik openbaar gebruik weer fotos kwijt.
Vanmiddag bij Ingrid gegeten en dan maar weer wat doen. Theresa was door Ingrid naar bed gebracht maar dat werd helemaal niets. Ze heeft weer last van obstipatie en dan houdt ze het juist weer op en dan is het niet anders dan huilen. Ingrid ging naar haar werk en komt pas na half 10 vanavond thuis en Jannick rondom middernacht want die moet de beurs ook afbouwen. Na 2 uur met haar humeur gezeten te hebben haar toch maar weer in bed gelegd in de hoop dat ze even slaapt en dan wat opknapt. Maar ik ben bang dat het ook weer niets wordt.
Ik heb net van Diane gehoord dat ze toch onderweg zijn en ze vanavond hier hopen te zijn.
Net heb ik ook maar even geprobeerd om Barbara te bellen maar die nam niet op. Want er moet wel iemand op de poesjes passen volgende week.
Jan doet niet anders dan knorrig er kan geen aardig woord vanaf , ik heb hem al gevraagd of hem wat dwars zit maar dan krijg je ook alleen maar een hatelijke sneer.
Als hij zo is luistert hij ook totaal niet en het gevolg dat hij dingen doet die ik niet zo wil en hem gevraagd om overleg maar dan weer een sneer. Gelukkig nu naar zijn werk en ik kan dan ook gewoon niet meer aardig zijn. Ik heb het gevoel dat het hem al een lange tijd niet lekker gaat maar volgens hem gaat alles goed. Van mij hoeft hij niet te werken maar hij wil niet opzeggen. Ik denk dat het tijd voor mooi weer wordt want het wordt mij ook even allemaal een beetje veel. Het afgelopen weekend had hij het naar zijn zin maar thuis is hij weer knorrig.
Hij laat me zitten met de werkzaamheden en ik wil gewoon even de schouders eronder en dan klaar zijn. Het plafond in het trappenhuis moet wat mee, het oude tapijt moet van de trap en daar moet iets anders voor gezocht worden, Er moet een houten wandje gemaakt worden op het balkon zodat het plastik weg kan en onze vriezer toch droog staat, en er moet een schoenenkast komen in het trappenhuis. Ik heb het vloertje klaar in het trappenhuis en wil graag binnen verder met het aflakken van de vloer . Ik was klaar met mijn gordijntjes (ik had eindelijk moed gehad om achter het naaimachine te kruipen) en een dag later kwam Ingrid met andere gordijnen en of ik die wil gebruiken, vind ik best maar wel zoals ik ze wil hangen. Want ik wil niet alles dicht hebben ben juist zo blij met het licht dat ik heb. Als het trappenhuis klaar is en de schoenenkast kan eindelijk de sta in de weg kast in de gang weg die echt alles blokkeerd. Ik kan daar gewoon niet tegen en ik ben weken geleden begonnen en er gebeurd gewoon niets. Ik heb nu gezegd als er niets gebeurd koop ik kasten en laat ik de werkzaamheden doen en ga ik in September niet met vakantie.

Jordy en Diane zijn in de avond aangekomen, ze staan met het campertje op onze oprit en slapen er ook in. De rest doen ze bij ons. Hardstikke gezellige avond al gehad.