Visite

Vanmorgen werd ik wakker en keek op de klok en het was 10 voor 8. Dus mooi op tijd, snel tafeldekken want om 8 zou de familie komen. Dat waren ze ook om klokslag 8. Samen ontbeten altijd gezellig. Daarna vertrokken ze allemaal.
Dan ben ik gaan douchen en aankleden en na mij ging Jan ook. Ik moet wat boodschappen doen maar ben nog aan het nadenken waar het handig is. Ik ga denk ik maar gourmetten.
Het hoge woord is er uit, Theresa mag haar telefoon niet aan hebben staan bij Ingrid. Toen ze kwam was haar telefoon leeg, had ze veel berichtjes, filmpjes van mij van het schaatsen, van Mel, van Papa , van Diane en haar nichtje Viktoria. Ze had hem eerst ook niet bij zich maar ik heb haar laten bellen naar Ingrid want die moest de kinderwagen nog brengen. Ze is nu weer helemaal gelukkig en kan weer van alles doen zoals haar Stickermania App. Ingrid laat haar ook alleen met Sabrina en gaat dan zelf boodschappen doen. Volgens de wet mag ze Theresa wel alleen laten mits die een telefoon heeft en daarmee hulp kan roepen.
Gisteren zij ze ik mag mij van Mama bij jouw bedanken voor mijn gebit. Ze heeft een enorme overbeet en ja van mij , ik heb haar gezegd gelukkig heb je ook jouw hersens van mij want die heb je ook niet van je moeder. Soms kan ik mij ook even niet meer inhouden.
In de middag al het eten voorbereid en wat voor bij de koffie . Om 5 uur kwam Rob en eerst aan de koffie met de puddingbroodjes.
Later zijn we gaan gourmetten en ik vond het reuze gezellig. Een genoeglijke avond en voor herhaling vatbaar.

Ik lig helemaal gevouwen om die uitspraak🤣🤣van jou geweldig ik zou het zelf kunnen zijn.

Erna 2022-01-16 13:37:35

🤭😂

Annemarieke 2022-01-16 14:01:42

Mijn voeten zijn weer warm,dank je