65 Jaar

Vanmorgen wakker en met Theresa wat gekeken op tv. Ze had gisteren ook naar dat programma gekeken . Nu bleek dat het een soort Advent verhaal is en dat de hele week om half 8 in de morgen uitgezonden wordt maar Theresa is dan al naar school. Dus haar beloofd om aan Papa te vragen of hij het kan opnemen.
Dan de ontbijttafel gemaakt en langzaam kwam iedereen aan tafel en toen we compleet waren gaan ontbijten. Super gezellig . Dan kwam ik er achter dat waarschijnlijk Advent auf der Pürgg vandaag was dus Jannick had gekeken en ja. We besloten gelijk vroeg te gaan want het was prachtig zonnig weer en dan ben je de grote drukte voor. We konden zelfs met de autos naar boven rijden en daar parkeren. In Kripperl der Steiermark. Els en Erna vonden het leuk en ik ook. De laatste keer ging ik met Ingrid , we kwamen boven en het was stervenskoud ik geloof minus 20. Ingrid keek me aan en zei kom we gaan weer ik heb het koud. Zijn we naar beneden gelopen want het wachten op de bus was met die kou geen optie en voor we aan de beurt waren waren we bevroren geweest. Zijn gaan lopen naar beneden en daar de auto in. We zijn na een poosje weer naar de auto gegaan en het werd toen al behoorlijk druk en al weer kouder. Maar een leuke tijd gehad. Thuisgekomen heeft Jannick de taart gehaald die hij gemaakt had. Dan aan de koffie met taart. Ik kreeg van Ingrid, Jannick en kinders een hele grote doos met Rituals en ook nog een fles wijn. Dus ik ben heel erg verwend.Ik ben gaan koken Kartoffel Würstgulash . Jannick was bij Theresa op ons bed gaan liggen. Ik werd gebeld en het was Jula die me de oren van het hoofd kletste en ook even Angela gesproken. Diane belde mij en even gekletst. Eind van de middag gaan eten en iedereen vond het lekker zelfs Theresa heeft gegeten. Ik heb haar gezegd dat ze morgen weer Gulash mag eten. Jannick heeft haar in bad gezet en ik ben haar later gaan afdrogen en kon ze weer gelijk het bed in. Ze sliep al vroeg ergens gaat het haar niet goed en ze is ook erg moe.
Jannick is halverwege de avond naar beneden gegaan. Els volgde een poosje later en Erna is ondertussen ook gegaan gevolgd door Jan die naar bed ging en ik nog snel even wat schrijven. Wat een weekend , wat een feest, wat een verwennerij.