Het is zo stil in huis

Dienstag 2.August
Hele dikke nevel in de vroege morgen maar al heel snel verdreef de zon het. Lekker warm weer 25 graden en tegen het middaguur de eerste bewolking , soms heel sterk en soms de zon er weer doorheen. Maar nu om 15 uur komen er wel erg dikke donkere wolken.
Theresa kwam helemaal aangekleed met haar koffer om half 8 al gedag zeggen. Deze keer ging Ingrid echt zo vroeg op pad. Ze is naar Stadl an der Mur naar haar zus Edith, man Harrie en kinders Viktoria en Leonie. Theresa is helemaal in de wolken want ze mag bij Viktoria in het stapelbed slapen. Nou is het slapen bij Viktoria al een feest en dan ook nog een stapelbed. Ze blijven tot zaterdag.Vandaag gaat Onkel Harrie oppassen en de moeders gaan winkelen. Vrijdagmiddag heeft ingrid een 3D echo in Judenburg. Vandaar dat ze daarna zaterdag naar huis komt. Jannick heeft geen vrij om mee te gaan.Vandaag is Angela 20 weken zwanger, dan kan ze weer terug gaan tellen.
Omdat iedereen weg is zei Jan dan ga ik de wc doen heeft niemand last van ons. De wand is geloof ik al klaar en hij hoopt straks de nieuwe wc er ook op te zetten. Maar nu eerst gaan werken.
Ik moedt voor de laatste keer naar de fysio, fijn want het breekt zo de dag als je steeds om 11.15 een afspraak hebt. Wat eerder weg gegaan dan eerst het Gästeblatt naar de Gemeinde gebracht. Dan kon ik bij de bakker de chocoladetaart niet weerstaan en heb 2 stuks meegenomen. Dus net samen met Jan koffie gedronken met wat lekkers. Bij de fysio vroeg iedereen waar Theresa was en ik moet haar groeten.
Eten had ik voor ik wegging al grotendeels klaar dus we konden snel na thuiskomst aan tafel. Lekker op het balkon saampjes gegeten. Maar het is wel heel erg stil in huis.
Weer fotos van de Beiltjes backpackend door Thailand. Leuk voor ze, voor mij is het niets. Veel te ver weg en niet zo mijn ding ook van Jan niet. Ook zouden we heel lang moeten sparen en heel veel andere dingen moeten laten (ook niet zo ons ding) Wij gaan wel weer low budget in de Thermen. Heerlijk , het grote aftellen is begonnen nog 25 nachtjes slapen. Er is voor ons nog zo veel in de buurt wat we willen zien of willen doen.