Rosenmontag

Dat waren de eskimo´s en de pinquins van de Wasserrettung en de Vissticks werden op de kar gebakken en die gingen bij die kou die er was wel in.
We waren al vroeg klaar en Ingrid kwam met Theresa boven want die wilde iets aan uit onze verkleedkist. Uiteindelijk ging ze als Spaanse flamingodanseres. Ingrid heeft haar snel met de auto gebracht want ze liep tegen de tijd dat ze weg moesten nog in haar pyama- Nadat ze terug kwam Sabrina ook aangekleed en met zijn allen naar de Spar Oma weer in haar poezenpak om daar koffie te drinken en krapfen te gaan eten. Dan met Jan een ronde gelopen want Ingrid moest de andere kant op. Het was best te doen met een 10 graden en droog.
Ondertussen weer thuis en Jan moet straks de jongens gaan halen en ik ga dan koken.
Ik had volkorenpasta gekookt en voor de jongens had ik vleesgulash erbij ook voor de grote jongen en voor mezelf had ik wat pastasaus. Komkommers erbij en augurkjes. Topfenballchen als toetje. De jongens hebben niks aangeraakt van het eten alleen een Topfenballchen gegeten maar daar keken ze eerst ook met een vies gezicht naar. Het warme eten niet eens aangeraakt.
Susanne kwam al voor 14 uur dus de jongens waren al snel weer weg. We hadden vanmorgen een bolderkar gezien bij de Caritas voor 15 euro maar ze moesten nog de banden oppompen dan konden we pas zien of hij goed zou zijn. Dus in de middag weer terug gewandeld en ja hij was goed. Dus met bolderkar naar huis. Het is een houten met metaalframe. Nog langs de Kinderfasching gelopen maar we zagen Ingrid en de kinderen niet. Thuisgekomen kwam er een enrome windvlaag en ik vraag nog aan Jan heb je dat ook gehoord maar nee . Op dat moment begon het weer en het was enorm en ik bedacht me ineens dat Ingrid wasrekken buiten had staan. Dus snel gekeken en ja hoor het was al overal. Dus Jan en ik als een speer naar beneden hij op zijn pantoffels en ik op mijn sokken. We hebben alles kunnen rapen en binnen kunnen krijgen dan ik op mijn sokken door de sneeuw om de schommel veilig te hangen. Toen we klaar waren kwam Ingrid met de kinderen aangerend. Die had zich ook bedacht dat de was buiten stond en ze kwam van de Kinderfasching waar ze later dan wij was aangekomen.
Het gaat nu heel erg te keer en het kwam ook uit het niets.