Badkamer plannen.

Dienstag 16.Juni
Nat koel met uiterlijk maar 15 graden, we waren al verwend met dat warme zonnige weer.
Vanmorgen naar de huisarts om bloed te prikken voor de controle, als ik nuchter moet zijn kunnen ze me niet prikken dus pijnlijden. Gelukkig uiteindelijk gelukt , volgende week uitslag.
Even snel daarna wat boodschappen gedaan met Jan samen.
Ipv vanmiddag warm eten maar vanavond doordat ik pas zo laat ontbeten heb had ik niet zo trek.
In de middag van alles en nog wat gedaan, Jan weer werken en het eten gemaakt. Weer een dag voorbij.
Heb me lang bezig gehouden met hoe en wat met de badkamer. Het bad gaat er in ieder geval uit. Ze hebben geen luikje gemaakt onder het bad dus we hebben geen idee hoe het eronder uitziet en wat we dan nodig hebben. Dus ik denk dat Jan dan maar een gat moet maken. Omdat we niet het plan kunnen uitvoeren zoals we het wilden hebben doordat we de boiler niet kunnen weghalen moet het bad weg. Volgende probleem nu hebben we een pak te weinig badkamerlaminaat en nu maar hopen dat ze het nog verkopen want ik zag het op internet niet meer erbij staan.
We hebben nu nog verschillende varianten in optie genomen. Een inloopdouche of een compleetcabine behoren daar toe. Doordat het deels in de badkamer maar 1.92 hoog is vergt het heel veel ruimte en is de inloopdouche het beste maar weten nog niet of dat met de aansluitingen van de afvoer gaat. Ook is dat wel een heel dure optie maar we houden alles nog open.