Kort dagje

Vanmorgen vroeg wakkerkatten en medicijnen en terug in bed. Om 7 uur rondje tv en ontbijt gemaakt. Ik had eigenlijk een afspraak bij de therapie maar wist niet zeker of die door ging. Ik had al meermaals gebeld maar altijd een bandje en daar stond niet op wat ik kon doen. Lekker thuis gebleven en in bed gebleven. Het was hardstikke koud buiten, ik ben enorm snotterig en barstende koppijn en ik durf niets in te nemen omdat ik ook maagpijn heb. Dan mijn serie gaan kijken en een koppie koffie erbij. Dat heb ik vol gehouden tot half 12 en dan ook Jan maar wakker gemaakt want die was ook blijven liggen. Douchen en aankleden . Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Administratie die ik moest doen gedaan en de papieren die ik vanmiddag nodig heb uitgeprint. Dat duurde even en zelfs met een vloek omdat ik de printer niet aan de gang kreeg en er elke keer wat met het papier was. Maar gelukt is het. Dan tijd voor mezelf en zo een bakkie koffie. Dan ga ik omkleden voor de afspraak bij de bank.
Ik had een paar keer met Jannick gesproken en die belde dat zondagmiddag Theresa en Sabrina mogen komen. Dan is Sabrina jarig. Zelf viert ze het in de morgen zegt ze en dan na het eten komen ze. Dus wij gaan er ook wat leuks van maken. Dan toch weer iets om ons te verheugen. Bij de post zat voor mij voor de 3e keer dat ik mijn fiscaal woonland moet doorgeven aan de ING. Ik heb het verstuurd al 2x en al gemaild maar ik ben nieuwsgierig of er ook eentje voor Jan komt want ik heb het elke keer van ons beide gedaan.

Eind van de middag met Jan samen naar de bank gewandeld. Gesprek gehad en ik hoor morgen voor het vervolg gesprek met iemand anders.
Jannick kwam om 8 uur in de avond thuis. Hij had vandaag weer bij Pass Lueg gewerkt , een eind weg. Dus hij was laat op de zaak terug en wil naar huis rijden , de auto startte en storte gelijk af. ÖMTC kon gelijk komen en helaas iets elektronisch , omdat Promberger de dichtsbijzijnde Renault is werd hij dus bijna thuis gesleept. Dat is de 3e keer in 2 weken dat de auto in de garage staat.