Toch weer koud

Montag 10.Oktober
Begon de dag met zon en zag het er goed uit maar helaas snel helemaal dichtgetrokken en somber. Niet van dat mooie herfstweer zoals gisteren.
Rondom 10 graden dus ook niet lekker. Er schijnt weer sneeuw tot op 900m aan te komen maar vandaag was de Sölkpas toch weer open. Helaas te laat om naar de Maxlaun te gaan dat was afgelopen weekend. Dat was in Niederwölz.
Jannick was om half 8 vanmorgen in Innsbruck aangekomen.
Jan stofzuigen en ik poetsen en stoffen, dan ik eten voorbereiden en daarna koken. Ik had vandaag gekookte bieten met gekookte aardappeltjes en uitgebakken spek. En ook nog een toetje gemaakt soezen met kersenjam en room.
Ingrid at alsof het haar laatste maaltijd was. Geen enkel bietje meer over. Hier eten ze bieten eigenlijk alleen als salade en niet warm. Maar het smaakte haar schijnbaar.
Nu half 2 en de rust weergekeerd in huis.
Een rustige middag doorgebracht en ben ook van plan een rustige avond door te brengen.
Hierbij een paar echt oude fotos van Gröbming.

Leuke foto's! Ik had ze ok facebook ook al voorbij zien komen.