Waterbreuk en Solar

Waterbreuk en Solar op het dak

Montag 10.August
Was al om half 6 wakker en het beloofd weer een snikhete dag te worden. Dat blijft ook nog even zo want ze geven het nu al tot volgende week maandag op. We hebben nu al 2 maanden super heet weer. Het wordt me nu toch af en toe een beetje te veel.
Om half 8 stond de eerste Handwerker voor de deur en ze beginnen vandaag aan de Solaranlage voor het warme water. Nu maar hopen dat er niemand van het dak valt.
Jannick ook weer naar zijn werk en Theresa aan haar ontbijtje uiteraard door Opa gemaakt.
Vandaag geen lange dag met Theresa want als het goed is komt Mama rondom 2 uur thuis en kan Oma haar week beginnen met ook wat huishoudelijke klussen. Die schieten er nogal bij in als Theresa rondloopt. Sommige dingen zijn dan ook zinloos om te doen.
Half 9 de deurbel, er is een waterbreuk ergens in de buurt en ze kwamen langs om te zeggen dat we zonder water komen te zitten. Dus snel een emmertje water en een kan drinkwater genomen.
Tja alweer een goed begin van de week, gaat lekker zo.

Gelukkig breuk snel gevonden en om half 11 ging het water er weer op-

De arbeiders gaan lekker door met hun werk, eerst de Solar op het dak, daarna de schoorsteenpijp door het rookkanaal en dan ook nog aan de Pelletopslag begonnen. Morgen weer een dag maar zo gaat het goed. Ingrid kreeg visite, Jan hielt toezicht op het werk en sprong bij als het nodig was en is pas in de avond gaan werken . Dan is het ook niet meer zo heet.