Dooiweer

Oostenrijk, Pruggern

Was op tijd wakker en we waren allemaal startklaar om 9 uur. Dan zijn Jan en ik met Theresa naar de Galsterberg gereden. Ik met Theresa mee naar boven- Het dooit heel hard sinds gisteren en zelfs boven dooit het. Totaal niet koud en we hadden op de berg lekker weer met een zonnetje. Maar het werd wel steeds donkerder. Terug thuis regende het en waaide het.
Ingrid had gekookt dus we konden aan tafel. Ik voel me brak en hang wat op de bank en de kachel aangemaakt. Hier in huis heeft iedereen last. Ik heb een snotkop en last van mijn oren. Moet ook hoesten dus malaise. De tweede rij kersthuisjes heeft ook de verlichting het begeven. Jan heeft voor de eerste rij een heel nieuw snoer met lampjes gemaakt en die doen het ook nog. Ik had wel eerst gevraagd of ik de brandweer gelijk of later moest bellen. Dus hij mag nu aan de 2e rij huisjes beginnen.
Na een middag op de bank hangen en dutten weer een beetje bijgekomen.
Weer fotos van Angela gekegen waaronder de schoolfoto van Jula.
Ik heb nog 2 kerstkaarten gekregen en Jannick vroeg van wie? de ene zag ik gelijk dat het van zijn schoonmoeder is maar de ander niet gelijk en hij zegt oh die is van Diane die schrijft zo keurig. En ik tja ze is ambtenaar.