Dag 3 We gaan naar Slagharen

Nederland, Slagharen

We werden om 8 uur wakker en Theresa lag ook nog braaf in bed. Ze zei Oma ik hoor zo veel dingen. Tja een flat met een galerij helemaal rondom vrij en op de 13e etage met schitterend uitzicht. Ze hoorde de mensen , de autos en wat al niet meer. Is ze niet gewend dus wij zeiden dat is de stad.
Ik douchen met Theresa daarna Jan en dan met zijn allen ontbijten. Heel erg gezellig en Theresa liet het zich ook goed smaken.
We gingen dan toch maar opweg dus de auto inladen en we hadden niets meer moeten hebben want het past net allemaal.
Het is nog steeds prachtig super zonnig weer , de reis naar Slagharen ging probleemloos. Het was 12 uur toen we daar aankwamen in de papieren dat we om 10 konde inchecken dat dus gedaan maar je mag pas om 2 uur in het huisje. Tja dan maar rondlopen en rondkijken. En maar patat gaan eten. Theresa heeft haar eerste patatje oorlog gegeten mayo en pindasaus. Ze smikkelt er dan echt van. Heerlijk buiten op een terrasje. Jan de auto gehaald en ik alvast de deur open gemaakt. Theresa zocht een bed uit en heeft een klein kamertje met 2 kleine stapelbedjes, Dus wij kunnen onze bagage op de bovenste kwijt. Wij een bed in de huiskamer. Het zijn de ouste huisjes van het park en dit is het laatste seizoen.We zitten best heel knus en vrij. Dan maar wat boodschappen gedaan bij de Jumbo in het centrum. We hadden een doos met ijsjes meegenomen maar er zaten er 6 in en in het huisje was wel een koelkast maar geen vriesdeel. We hebben dus de ijsjes opgegeten . Ze waren niet zo groot en erg lekker met caramel. Ik geloof dat Theresa geniet .
Nog een rondje gelopen en dan toch echt genoeg. Jan heeft net het kacheltje aangemaakt want het werd wel fris. Het gaat niet lang duren denk ik voordat ik mijn bed op zoek. Nu een beetje tv kijken op zo´n heel klein tv tje ik mag blij zijn dat ik de tv kan zien dus je snapt dat het kijken niet echt wat is.
Ik mis wel internet vind ik eigenlijk niet kunnen dat het er niet is.