Aankomst Sinterklaas

Goed geslapen maar blijf me brak voelen. Jannick en Theresa kwamen en Theresa heeft op de PC de Sint aflevering van gisteren gekeken en daarna ging ze knutselen en hoorpel luisteren. Koffie gedronken met Jannick. Die vertrok weer Theresa ging zich aankleden en kwam weer terug. Ik de kip in stukken het borststuk apart en de 2 poten apart voor in de vriezer en de rest in de pan voor de kippensoep. Gehakt in porties vacumeerd en in de vriezer. Ik houd van Sushi en at dat en voor Jan een Turkse pizza. Dus ook niet veel werk. Dan was het tijd om ons voor de tv te installeren en Theresa stond strak van de zenuwen. Een hele opluchting dat Sinterklaas toch is aangekomenvoor Theresa. Dan was het lachen zegt ze ik heb Nina en Jula niet gezien. Ik haar verteld dat het een heel eind weg is voor hen om helemaal in Dokkum te gaan kijken. Maar ze had dus al die tijd zitten speuren of ze iemand zag.
Ondertussen was de kippensoep klaar met trekken en de soep afgemaakt . Dus een lekkere kop soep gegeten en ook Theresa vond het ook lekker. Kwam Ingrid met Sabrina boven en die ging Sabrina ook kippensoep voeren die zat te smakken en vond het heerlijk. Daarna vertrokken ook die weer en de enige die nog braaf hier is en dat is Theresa. Om 18.15 komt het sint journaal en dan gaat ze ook naar beneden. Een lekker volkorenstokbrood en Weinkkase wacht dan op ons.

Marjanne totaal lief van je en ja strips kunnen wij altijd gebruiken met de 100 die wij per 3 maanden krijgen kom je niet ver.Ik ben redelijk stabiel en alleen nu ik me niet zo fit voel wat meer controle maar Jan is nog steeds niet stabiel .Hoe is het met de sneeuw bij je ? Hier vanaf 1000m en daaronder komt en gaat het al hebben we nu al een week vorst in de nacht .

Leuke fotos van Tobi en Jula gekregen. Tobi staat ook al. Gaat zo snel allemaal en ik vind het heel erg leuk. Maar het voelde ook wel heel dubbel en verdrietig want Sabrina blijft nog steeds heel erg achter. Maar ze maakt vorderingen en dat geeft hoop.

Ik heb 400strips voor je stuur ik op . De sneeuw is aangekomen zo tegen18.00 uur