Rustige dag

Vanmorgen rondom half 8 wakker en een rondje tv. Opgestaan douchen en ontbijten. Het sneeuwt alweer dus toch nog winter gekomen. Dat maakt het moeilijk om naar het vakantiehuis te gaan want de kans is groot dat we dan kettingen moeten leggen.
Verder hebben we geen plannen voor vandaag. Of dat zo blijft is altijd afwachten.
Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. Het is en blijft een koude dag met de hele tijd lichte sneeuwval.
Dan vond ik een toetje op internet en ik had alles ervoor dus ben ik dat gaan maken. Van een rest mascarpone, een rest geslagen slagroom, een zakje met instant koffie van de vakantie en een restant yoghurt met een paar bastogne koeken. Dat smaakte echt heerlijk en ik ben van al mijn restanten af.
De was gedaan en zo uit de droger halen. De vaatwasser vullen en aanzetten. Dan ziet het er gelijk opgeruimd uit.
Jan zo het vuil beneden brengen en stofzuigen dan zijn we weer klaar voor vandaag.
Eind van de middag kwam Jannick koffie drinken en hij ging weer toen het tijd was zijn eten uit de oven te halen.
Jan en ik gaan er zo nog even uit om onze broodjes te halen.
In Oostenrijk staat alles in het teken van skien. Vanaf vandaag de wedstrijden op de Streif in Kitzbühel of wel de Hahnenkamm-Rennen en dan dinsdag en woensdag in Schladming. Vandaag al een grote triomf want een Oostenrijker won vandaag de Abfahrt , Vincent Kriechmayer. Daar verdien je onsterfelijkheid mee.
Normaal hebben we in Schladming alleen de Nightrace maar doordat de RTL in Garmisch afgezegd werd kreeg Schladming die. Dat wordt een premiere omdat het ook een Night RTL wordt. (reuze slalom)
Jannick is gevraagd om die 2 avonden taxi te rijden, daar verdiend hij goed mee. Dat kan hij goed gebruiken.