Hat der Jänner viel Regen, bringt´s den Fruchten keinen Segen

Oostenrijk, Sölk

Wir können nur auf jener Frequenz empfangen, auf der wir senden. Sendest Du auf der Frequinz der Liebe, also Gedanken und Gefühle der Freude, der Zufriedenheit, des Vertrauens.......dann wirst Du auch Liebevolle "Energie" Empfangen.
Sendest Du aber der Frequinz der "Angst" , also Unzufriedenheit, Missgunst, Hass, Verurteilung......so wirst Du eben in irgendeiner Form negatieve Energie anziehen und Empfangen.

Bewolkt en droog, dacht even dat het zonnetje door zou komen maar dat was maar heel even. Het is 1 graad.
Wilde ik vanmorgen naar de kapper want mijn haar is verschrikkelijk, is ze met vakantie.
Dacht ik nou dan pak ik de trein naar Schladming, maar ik zou net te laat beneden zijn en dan gaat de trein pas 2 uur later. Het is altijd lastig als Jan overal werkt want dan kan ik moeilijk meerijden. Gisteren had hij nog een appartementwissel in het Bezirk en was hij pas rondom 20 uur weer thuis. Hij was al laat in Schladming vandaag want hij moest eerst in Stein werken en in de middag eerst naar Irdning en dan naar Schladming. We hebben besloten dat Jan zijn werk op geeft , hij blijft werken tot half april en daarna gaan we samen naar de Camping en blijven dan tot in September als beheerders. Het is nog niet rond maar ik heb goede hoop.
Ik kan me nu nog meer verheugen want Diane en Jordy komen waarschijnlijk deze maand nog.