Jannick´s rit snel ten einde

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Donderdag 15 januari
Jan heeft vanmorgen vroeg Jannick opgehaald, hij had in ieder geval een rustige nacht gehad.
Gisteravond wel druk geweest. Hij moest vanmorgen van 10 tot 12 werken als trainer van een aantal mensen die op wedstrijdniveau cursus wilden doen. Dat is gelijk een behoorlijke training voor hem zelf. Jan heeft hem weer opgehaald , dan vlug omkleden want hij had een rit om een patiënt naar Wenen te brengen, voorlopig zien we die niet terug. Ze rijden rond de 3 uur heen en dan weer terug.
Vanmorgen sneeuwde het licht maar vanmiddag brak de zon door.
Ik ben al de hele dag actief in ons eigen huishouden en administratie.
Gisteren kwam het nieuwe wedstrijdpak van Jannick eindelijk aan. Het is hoofdzakelijk zwart. Vandaag kwam zijn nieuwe overpak van KV+ al aan. Dat was binnen een week.
Het is in rood/wit/blauw en zwart aan de achterzijde. Dus een poos bezig geweest met badges opnaaien.
Even een frisse neus gehaald en wat boodschapjes.
Wat cd’s gekopieerd, lagen in de auto en zijn van Kirsten. Er zat leuke muziek bij zoals Duffy, Adele, Marvin Gaye, Katy Melua en weet ik wat al niet meer.

Jannicks rit was snel ten einde, de man kreeg een hartstilstand en Jannick moest hem reanimeren. Daarna hebben ze hem naar het dicht bijzijnde ziekenhuis gebracht.