Een witte Ostersonntag

Ik werd wakker van de wekker om 7. Even wakker worden en dan eruit gegaan om de paashaasbroodjes te maken. Het deeg even laten ontdooien en dan de haasjes insnijden en vormen. De rozijntjes erop voor de ogen , neus , knoopjes enz. Eerste gebakken en dan nog de laatste gebakken. Tafel weer gedekt en alle lekkere dingen erop. Dan kwamen ze al en even na 8 aan tafel, reuze gezellig . Meli en ik zijn ons zeer einig want zij had een fotolijst voor meerdere fotos voor mij gemaakt en ik had dat voor haar. Jannick zei en ja ik kon niets zeggen want jij vroeg om fotos en Meli wilde ook fotos. Dan nog even gezeten en gingen Meli en Jannick naar beneden ook douchen en aankleden en het eten voorbereiden voor vanmiddag. Theresa vertrok ook naar beneden en Sabrina was met haar kleurboek bezig. Ze is 2 uur zeker geconcentreerd bezig geweest. Ze heeft ook alle stickers her en der in haar boek geplakt. Dan maakte ze op het schoolbord met een krijtje een Osterhase en ik keek , ze maakte een soort rondje en dan nog eentje eraan vast een soort staart aan de onderzijde en 2 oren. Ik vind het een echte paashaas. Met kleuren doet ze veel met Blauw en geel. Dat kan ze zeggen blau benoemt ze met bauw en geel maakt ze met haar gebarentaal. Ze wilde Caillou kijken en voor haar aan gezet en dan wil ze ook weer kleuren.
Alles was wit door de sneeuw vanmorgen maar langzaam verdwijnt het nu weer Het is nu kwart over 11 en er valt wat zon tussen de wolken door. Ik hoop dat de kou voorbij is. Het nu in ieder geval al 9 graden.
We gingen hotpotten en dat was bijzonder lekker , ik moest wel om Sabrina lachen . We leggen van alles op haar bordje , een beetje noodle, tomaatje, komkommertje en van de groente uit de hotpot en het vlees fijn gesneden. . Ze zit dan op haar gemak te eten. Theresa had geen trek en moest steeds huilen als je vraagt wat is er dan? Zegt ze dat ze het niet weet, Wij denken dat ze het dan weer moeilijk heeft om terug te gaan. Dus we hadden haar al gezegd toch fijn om naar Oma Kathi te gaan daar is de paashaas ook vast wel geweest. Jannick had vanochtend een smsje met de vraag gekregen of hij de kinderen om kwart over 1 al kon brengen dus hij had terug geschreven ja om 2 uur want we zouden nog eten gezamelijk. Dat was afgesproken We waren toch eerder klaar heeft Jannick snel alles ingepakt en de kinderen weg gebracht. Maar dan is het toch weer ineens haasten. We hebben Theresa gezegd dat ze vrijdag weer mag komen en dan weer een week. (gaat toch)
Wij doen vandaag niets meer. We hebben paasvrij.