En dan toch mooi weer.

De dag begon redelijk maar al snel heel mooi. Het werd 18 graden en de lucht werd blauw. In de middag gingen we zelfs naar 27 graden. Na een poosje gezeten te hebben vond ik het nodig om actief te worden. Ik ben begonnen om de houtstammen kaal te maken van bladeren. Dan de takken klein maken. Alles in dozen pakken. Er ligt nu nog best veel maar toch behoorlijk wat weggeruimd. De stammen moeten nog tot brandhout gezaagd worden. Daarna nog een douche genomen want overal op mijn lijf zat troep. Als we nou niks meer te doen hebben gaan we maar de straattegels schoonmaken en stofzuigen zoals de buren. Die halen elk steentje uit de tuin om te wassen enz. Dan weer genieten op het balkon en dan kwamen ook Jannick Ingrid en Theresa thuis. Jannick kwam vragen of ik een poosje Theresa wilde nemen dan ging hij met Ingrid Sushi eten in Liezen. Begin van de avond waren ze weer terug en ging Theresa weer mee naar beneden. Dan gingen in Gröbming de brandalarmen en even later hoorden we ze ook in de regio gaan- Geen idee wat er is zie in ieder geval geen rook.