Dreikönige und Ensstal Classic

Zo ik vond het niet leuk dat de wekker afging, was nog in diepe rust. Maar helaas ik moest eruit. Dominik kwam en het bleef vrij rustig. Om 10 uur wilden we op de Rennbahn zijn om de Ennstal Classic te kijken. Gelijkmatigheidsrennen zijn dat en met de sneeuw best leuk om te kijken. Theresa en Dominik hadden beide hun camera mee. Helaas was van Theresa al snel de batterijen leeg . Ze had ook nadat ze hem gekregen had flink gefotografeerd. Veel niet goed maar je moet het ook leren.
Het was heel nevelig en dat was heel erg koud dus na een uur gekeken te hbben zijn we naar huis gegaan . Tot vreugde van Theresa was de visite bij hen aangekomen. De broer Hubert van Ingrid uit Wenen met vrouw en kinderen Sebastian en Angelina.
Dus nu Dominik alleen bij ons is hebben we ook rust in huis want met zijn tweeen is er altijd lawaai voor 10.
Jannick was al heel vroeg de deur uit want die heeft Eisstockschiessen wedstrijden bij Gasthof Schremf langs de B320 bij Mittenberg.
Een echte Driekoningendag.
Met zijn drietjes eten en zoals verwacht liet Dominik het zich smaken. Later kwam Theresa en toen bleek ze ook een V-tech spel/camera gekregen te hebben in rose en toevallig had Dominik er ook een bij zich in het zwart.
Ze hebben de hele middag samen gespeeld zonder problemen. Eind van de middag werd Dominik gehaald , Jan at een restant macaroni en Theresa wilde ook. Kwam Ingrid de was drogen en zat Sabrina tussen Jan en mij en trok ze aan Jan´s mouw dat ze ook happen wilde. Dus wat geprakt en ja hoor ze vond het lekker. Lekker stel komen allemaal hier opvreten.
De camera die ze met kerst had gekregen was de kaart vol en de batterijen leeg. Ik had al alles eraf gehaald en van de ruim 350 fotos zijn er maar weinig goed. Later aan Theresa laten zien en uitgelegd dat ze de camera stil moet houden. Ik had in de middag de cd rom geinstalleerd en daar staan ook spelletjes op dus ze was weer een poosje zoet.