Auwe

Donnerstag 6.August
Stralende hete zonnige dag, Ingrid is het gras aan het maaien met moeite want het is zo hoog geworden.
We balen allemaal niet te zuinig want de monteur heeft gisteren dus zijn enkel gebroken en ligt nu met liggips. De bouw ligt dus nu op alle fronten stil en niets is afgemaakt. Positief denken dan maar , wij hebben meer tijd om het wandje in de badkamer te doen.
Zo gaat de tijd voorbij en we hopen dat het een en ander nog gaat lukken. Die man zal nog wel meer balen want hij is de baas van het bedrijf en zijn personeel was al ziek en dan maar hopen dat hij zelf goed verzekerd is. We begrijpen het wel dat hij het werk in zijn eentje aangevangen heeft, tijd is geld maar ja dat het zo ongelukkig voor hem zou aflopen. Wel een harde kerel want Jan had direct gevraagd zal ik de Rettung bellen want die was er gelijk op toegestormd om te helpen. Maar nee hij ging wel naar de huisarts, heeft alles nog opgeruimd en in zijn auto gezet en is met die auto ook nog zelf weggereden.