Koud in de nacht zonnig overdag

Zo dat was koud minus 12 graden maar nadat de zon kwam liep de temperatuur hard op tot zelfs 14 graden plus. Dat is in de zon lekker maar daarbuiten echt nog steds koud. Ingrid kwam met de kinders en liet Sabrina bij mij. nadat ze Theresa had weggebracht samen koffie drinken en dan moest ze met de auto naar de garage voor de keuring. Ze belde tegen 12 dat ze onderweg naar huis was en dat ze gelijk Theresa weer ging ophalen. Met Sabrina op de vloer doe je niet veel maar wel mijn rode kool gemaakt. Dus toen ze weg waren mijn wildragout Hubertus warm gemaakt en de aardappelpuree gemaakt. Samen met Jan gegeten . Jan heeft vanmorgen mijn plankjes aan de wand in de huiskamer veranderd dat wilde ik graag dus weer helemaal blij. Hij is er toch de hele morgen mee zoet geweest.
Ik heb weer 2 videootjes erop gezet. Eentje bij 5 december 2014 en eentje van 17 mei 2015 beide door Diane gemaakt. Die van 5 december geeft een mooi beeld van de Krampusvoorsteling in Öblarn. De andere van onze en de vakantie van Diane en Jordy oa in Slovenie.
Met Jan in de middag even boodschappen bij de Billa gedaan en de rest van de dag de was gedaan en verder niet veel meer.
Straks zal Theresa nog wel voorbij komen om sinterklaas te kijken.