Weekend voorbij

Vanmorgen werd ik wakker van Theresa en opgestaan en ontbijt maken. Ik was vannacht lang wakker omdat ik problemen met de Pancreas had. Vanmorgen nog niet over. Maar met zijn allen ontbijten. Na het ontbijt gingen de meesten maar Theresa bleef. Het is donker en zwaarbewolkt met regen.
Jannick had nog gekeken , vandaag is bloemencorso Bad Aussee maar met dit weer en 17 Euro entree kan mij dat gestolen worden. We hebben het al meerdere keren gezien en het is in grote lijnen altijd hetzelfde. Precies als in Ramsau de Frühlingsfest der Pferde. Daar betaal je ook steeds meer voor en altijd hetzelfde. In Ramsau is het over 14 dagen. 17 Euro is duurder dan de dierentuin in Mautern. Daar heb je een hele dag plezier.
Straks komen ze weer voor het middageten.
Echt gezellig samen gegeten en daarna was ik rijp om mijn roes uit te slapen. Ik had een fles Ouzo die Jannick en ik leeg gemaakt hebben. Tja ik drink bijna nooit dus daarna was ik zat. Ik heb een poos geslapen en weer nuchter. Dan F1 kijken .
Theresa wil niet naar huis maar Ingrid belt niet terug
dus ik kon ook niet Matthias moeder bellen. Dan eindelijk toch en Theresa mag nog tot woensdag blijven. Dus ik heb gelijk geprobeerd te bellen maar er nam niemand op. Dan nog om 22 uur belde ze mij terug en Matthias mag morgen uit school met Theresa mee. Daar zal ze blij mee zijn.
Het weekend weer voorbij.