De familie weer compleet

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker van de wekker maar toch wel fit. Eerst Theresa geholpen dan mezelf.
Jan stak Theresa over maar dat werd meelopen tot aan school. Ze is namelijk zielig. Ze heeft een flinke dikke lip en erg kapot . Gelukkig haar voortanden heel want die steken nogal uit waardoor ook haar lip zo erg is. Gisteravond bij het turnen van de Skiclub gebeurd. Ze had vanmorgen 2 tassen en die kon ze dus niet dragen. Gelukkig heeft ze Opa.
Dan heeft Jan mij naar Aich gebracht naar Christine en dan is hij naar de Deponie gegaan of wel de stort in Aich. Later op de ochtend heeft Christine mij bij de MEZ afgezet. Dan een rondje Mez en nog even wat fotos van de epositie van Christine gemaakt. Dan naar huis gewandeld. Het was al die tijd dikke mist maar rond elven begon wel de eerste zon er doorheen te komen. Koud was het niet met 15 graden en dat zal snel warmer worden nu de zon vol doorkomt.
We eten maar snel wat soep en dan naar Schladming. Cadeautje kopen voor Christian waar ze morgen een verjaardagsfeestje heeft. We moet zorgvuldig iets uitkiezen want het kind is van Prock, Jannicks oude wekgever en zijn Mama is in de politiek. Netwerken is hier heeeeeeeeeel belangrijk. En gelijk kijken of ze al skispullen kan huren bij Rankl in Schladming. Dan nog even wat inkopen doen voor ons zelf. Dus we zijn vanmiddag ook weer zoet.
Na een snelle soep op weg naar Schladming. Eerst naar Rankl en ja we konden haar skispullen al huren voor het hele siezoen en weer super vriendelijk geholpen en dan vroeg de verkoper of we ook een verzekering op het materiaal voor het hele seizoen wilden kosten 15 Euro dus even Jannick gebeld en ja dat kon ik erbij nemen. Voor 100 Euro materiaal voor het hele seizoen met verzekering. Dan beneden onder Rankl naar de Bila om 2 dozen melk te kopen Dan vandaar naar de Lidl . daar vonden we lego Ninjago voor Christian zocht Theresa zelf uit en ze kon 2 verschillende dozen meenemen.
Nog wat dingen meegenomen alvast voor oud en nieuw en kerst. Langzaam aan weet ik wat ik met die dagen wil met eten en zo.
Al wat dingen besteld dus dat gaat allemaal goed komen. Staan we op het parkeerterrein van de Lidl belde Jannick . He Ma waar zijn jullie? was Ingrid al bij Trieben en ze had geen huissleutels. Dus onze shopping tour afgebroken en naar huis. We hadden net het meeste opgeruimd en ik wilde een kop koffie ging de deurbel al. Theresa uit haar dak van vreugde. Dus het was alsnog even hectisch. Ingrid had honger daar ging de laatste soep heen. Sabrina helemaal wezenloos van het speeldoosje van Theresa.
Ze ziet er goed uit en het litteken echt behoorlijk groot maar heel mooi. Haar linkerkant kan nog niet echt wat en ook als ze lacht zie je dat haar mond ook nog iets scheef is maar dat gaat allemaal goed komen zeggen de artsen. Maar nu thuis dus dan gaat het meestal toch sneller.