Lente en winter wisselen zich af

Vanmorgen op tijd wakker en opgestaan. Eigenlijk wilde ik de keuken afmaken maar de nervositeit heeft toegeslagen. Dan komt er weinig uit mijn handen. Jan heeft de tassen van de zolder gehaald en ik heb ingepakt. Dan eten gemaakt en samen met Jan gegeten. Jannick heeft oorontsteking eigenlijk al een week maar het blijft maar lopen dus toch naar de arts en nu is hij thuis. Hij heeft nog steeds een gaatje in zijn trommelvlies die eigenlijk gemaakt moet worden met een transplantatie. Dat is al een keer gedaan maar heeft het niet gehouden. Hij vroeg of Jan met hem mee ging naar Liezen en weg waren ze samen. Ik wilde net op pad gaan en toen kwamen ze weer terug dus ik kon samen met Jan de dingen die ik verzameld had voor de rommelmarkt van de Bergrettung af gaan geven. Gelijk gevraagd of ze de bank die we nog hadden staan wilde hebben en ja ze zouden hem gelijk komen halen dus snel naar huis. Ook Ingrid snel spullen gezocht die mee konden en we hebben samen de bank buiten gezet en daar waren ze al. Dus een grote hoeveelheid spullen weg. Guggi was oa bij ons om het te halen die is ook bij de Bergrettung. Ze waren echt met heel veel mannen vandaag aan het werk met tractoren met aanhangers en autos met aanhangers om te zamelen. Er komen nog meer inzameldagen maar dan zijn we het maar kwijt. Bij het oude gebouw van Moosbrugger was het zo druk met mensen die kwamen brengen. Dit soort dingen leeft hier. Het is 1x in de 2 jaar en het is altijd groot en heel druk bezocht. Het is super mooi weer dus alles kan goed op die open wagens. Helaas de komende dagen komt de winter terug met sneeuw tot op 400 meter. 8Hebben wij geen last van en we missen niks)
Theresa zit nu hier want ze moet ons wel een paar dagen missen.

Even later de hele familie boven koffie drinken en ik zou voor Jan en mij Churros maken met chocoladesaus dus ze gingen ook niet meer weg voor die gegeten waren. Zelfs Sabrine wilde ze eten.
Nu de laatste loodjes .inpakken en opruimen nog een koffie gedronken want ik weet niet wanneer ik weer wat fatsoenlijks krijg. Morgen moeten we beide nuchter komen en ik wordt op 2 verschillende dagen geopereerd en onder narcose dus. Ik hoop dat we zaterdag beide naar huis kunnen gaan met goede resultaten en uitslagen.

Diane ne Jordy bedankt voor de verjaardagskaart die kwam vandaag aan.

Veel sterkte allebei

Erna 2019-04-09 19:25:05

Sterkte jullie beide de komende dagen

Marjanne 2019-04-09 20:42:03

Heel veel sterkte jullie samen.