Prachtig zonnig herfstweer

Strak blauwe lucht, zon wat wil ik nog meer. Ontbeten , de rest opgeruimd, een dousch genomen en nu aan de Latte.
Een grote stapel kranten en reclame om door te kijken, post al gedaan. De laatste was in de wasmachine soms lijkt het of je maanden bent weg geweest.
Tussen de middag samen met Ingrid en Theresa de resten van gisteren gegeten en Theresa bleef bij ons plakken en knutselen. Ze had eerst samen met Ingrid cadeautjes uitgepakt. Helemaal blij met haar Frozen pyama met Olaf erop en heel blij met haar Woezel en Pip boek van Bianca. Ingrid ging verder met de verwarmingsbuizen isoleren (geloof dat ze al 40 meter gebruikt hebben)
Omdat we geen Oostenrijkse zenders meer hebben omdat de DVB-T is afgeschaft en we ze toch willen kijken op zoek.
We hadden geen idee wat er voor onze tv mogelijk was dus naar de Red Zack. Omdat we een sleuf voor een kaart hebben besloten we de kaart te nemen en niet een hele kast die er dan weer tussen moet, wordt zo simpel van al die kastjes. Maar dat was dus een stuk duurder. Even 89 eurootjes en daar komen nog 18 euro activeringskosten bij.
We hebben het met zijn drietjes gewandeld in de zon heerlijk. Je merkt wel dat het laat in het jaar is want de zon staat laag, valt nu ook in huis en er zijn grote schaduwplekken omdat de zon daar niet hoog genoeg komt.
Er was een begrafenis en we hoorden het flink knallen op de begraafplaats. Theresa bleef maar vragen wat het was. Haar gezegd dat is net als toen Mama en Papa gingen trouwen.
Thuis was ze erg moe en mocht ze een video kijken en wat een verrassing Oma had een nieuwe voor haar. (uit het pakket wat ik in Nederland 2e hands gekocht heb)
Ze vindt de film helemaal geweldig en het is ook een echte kinderfilm voor haar leeftijd, het heet de maanbeer.
Heeft net de boterhammen gegeten die Ingrid gebracht had en nu is ze mee naar beneden. Maar Ingrid moet straks naar de teamvergadering. Jannick heeft nachtdienst op de ambulance en vanmiddag was hij naar de brandweer want er was vertaalwerk gekomen dus weg vrije dag en daar kan hij werken met 2 beeldschermen. Dat was weg vrije dag.
Dus straks Theresa naar bed brengen en babyfoon tot Ingrid terug is.