Wat actiever vandaag

Vanmorgen wakker voor de wekker, snel alles achter elkaar en om 9 uur op weg naar Liezen. Ik had een afspraak bij Hartlauer voor de beurt aan mijn gehoorapparaten.
Daarna zijn we terug gereden met een tussenstop bij de Landena maar daar was niet veel te halen. Dan naar huis Jannick belde gelijk toen ik thuis kwam (kan hij zien en horen door de bel) Meli was weg gegaan omdat ze een afspraak had en Theresa die nog ziek is was alleen thuis. Theresa is een poosje meegegaan naar boven maar na een poosje ging ze terug. Meli kwam nadat ze Sabrina had opgehaald even voorbij en liet de laarsjes zien die Ingrid had gekocht . Ze heeft daar zooltjes ingedaan maar die zijn 2 cm te kort voor de schoenen. Daarom hebben ze afgelopen zaterdag in Graz schoenen gekocht want Sabrina kon niet lopen en had pijn.
Gisteren kwam Ingrid Sabrina brengen en het werd een rel. Jannick was afgelopen vrijdag met Theresa naar Stainach naar het gymnasium. Hij was wat eerder weggegaan en Theresa reed met Ingrid mee.Jannick moestTheresa´s taekwondob oekje ophalen en bracht het dan naar het huis van Ingrid. (Theresa had bandexamen) De oppas deed open en Jannick vroeg of hij nog Sabrina mocht dag zeggen en dat mocht hij gewoon voor de deur niets naar binnen of zo. Heeft Ingrid een hele rel gemaakt want ze wil niet als ze niet thuis is dat Jannick de kinderen ziet. Ze vraagt zelf ook aan mij als ze aan de deur komt voor iets of ze de kinderen mag zien. Verder heeft ze dingen voor de belcamera gezegd die tegen haar kunnen worden gebruikt. Elke keer als we denken het gaat beter begint ze weer. Vast een eenzame kerst op komst
Theresa vond het gymnasium een leuke school en erg groot. Jannick zei dat als hij had kunnen kiezen dat wel een school is waar hij heen had willen gaan.
Sabrina heeft nog gekleurd aan mijn tafelkleed en daarna wilde ze youtube Diane kijken
Later heb ik haar beneden gebracht. Samen met Jan een avondbroodje en niet te laat het bed in.
Ik ben zo moe en heb het nog steeds benauwd. Ik test niet meer positief. Maar ja het RS virus gaat hier rond.
Ik denk eraan om morgen naar de huisarts te gaan .

Hier heerst er ook weer heel veel griep. Hoop dat jullie er van gevrijwaard blijven!

Annemarieke 2022-12-20 19:19:08

Heel veel beterschap voor jullie allemaal. Hier in Holland heerst er ook weer griep gelukkig hebben wij het nog niet. liefst een groetjes Jan en Jannick,Meli en ook aan de Kids. Dank ook voor jullie kerstkaartje, leuke foto ook van jullie samen erin. Wij wensen jullie allemaak gezegende Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2023 toe, veel liefs Ruud en Christina en de Kids. https://www.youtube.com/watch?v=FxAPdRPJffs