Het is nog frisjes maar het was droog.

Vanmorgen rondom 8 wakker en dan heerlijk tot een uur of 10 in bed tv gekeken. Ontbeten in bed gewoon lekker warm. Buiten waait het hard en uiteraard regen.
Ik ben nu de Pride in Amsterdam aan het kijken. Geweldig om te zien.
Geen plannen voor vandaag.
In de middag een Nederlandse film "Taiki" zitten kijken op BVN.

Dinsdag
Om 8 wakker en dan nog een rondje ontbijt tv. Ontbijten enz. Dan was het tijd om naar de sportschool te gaan. Ik moet mij nog steeds dwingen want veel zin heb ik nog altijd niet. Het ging vandaag een stuk beter nadat ik vanmorgen had gewogen. Ik kwam op 85.5 kg en ik ben sinds januari bezig en ik kom van de 97.7 kg. Als ik in de spiegel kijk zie ik het nog niet. Maar de kilo´s moeten toch ergens vandaan komen.
In ieder geval zeer happy met het resultaat.
Het weer veel wind veel bewolking maar droog. Al zeer blij met het feit dat het al de hele morgen droog is. Met 12/14 graden niet echt warm.
Ik denk dat ik vandaag maar bloemkool eet, de rest nog erbij bedenken.
Het werd inderdaad bloemkool met kaassaus, gehaktballen en gekookte aardappeltjes. Dat smaakte goed.
Behalve een was en de vaatwasser nog wat geklooid. Even bij Jannick en Meli gekeken. Ze hebben een ander bank, konden ze gratis krijgen en hun bank was doorgezakt dus het kwam goed uit. Hadden die mensen ook een kast en vroegen hebben jullie die nodig? en Meli nee maar als niemand hem wil heb ik belangstelling voor de ladeglijders. Hij schroefde ze eraf en nu dus de ladeglijders die we nodig hadden voor de kast van Sabrina.
Zoek zoek en zij zult vinden. Ze moeten hun bank nog reinigen , Heinz heeft zo´n Kärcher.
Het is tot nu toe droog gebleven bij ons. Maar geen zon en niet echt warm. We hebben dus de kachel weer aangemaakt.