Poetsdag

Dienstag 6.März
Zo een beetje brak wakker geworden. Sliep ik werd ik wakker van gestommel en weet al niet wat ik hoorde dus ik vraag Jan ben jij dat wat ben je aan het doen? Kon hij in het donker de deur naar de gang niet vinden. Dus ik zeg hem neem dan de zaklantaarn dan zie je wat. Die ligt altijd naast zijn bed. Maar goed hij komt terug en slaapt verder en ik schaapjes tellen tot ik tegen de ochtend in slaap viel. Sabrina kwam en die was lief ik kreeg steeds kusjes van haar. Dan ging ze met Mama mee en Oma douchen en de rest.
Het was weer wit buiten en het sneeuwde, het werd een 4 graden vandaag en tegen de avond ging het regenen.
In de morgen keuken poetsen altijd veel werk. Hoefde niet te koken kon met de restanten van gisteren een maaltijd op tafel toveren.In de middag nog de vloer poetsen en dan was het me voor vandaag wel genoeg. Dus weer aan het digitaliseren maar ben ik nu ook wel zat.
Angela gesproken en die neemt wat kruiden voor me mee. Het is nu aftellen tot vrijdag dan komen Angela en Bianca met de Flixbus.
Al met Jannick geregeld en het komt met zijn werk goed uit dat hij mij en hen oppikt.