2.Weihnachtstag

Montag 26.Dezember
Restanten ontbijt van gisteren samen met Jan, Jannick kwam een koffie halen en Theresa liep al lang rond. Later kwam ook Ingrid met Sabrina . We konden beneden komen eten maar we hebben nog genoeg restanten . Jan is al vanaf dat hij de puzzelmolen kreeg aan het puzzelen en bouwen. Ik doe zo weinig mogelijk om mijn rug te ontzien. Wel vanmorgen weer een deel in de keuken weg gewerkt, vlees voor de fondue gesneden en in de vriezer gedaan en nog wat biefstuk gesneden en in de vriezer gedaan. Het was allemaal vers van de boerderij en vacuum. Maar gisteren open gemaakt dus nu alles wat ik over heb verwerkt. Er staat nu echt geen vaat meer en het meeste terug in de kasten.
Zo waar heeft Jan zijn molen al afgebouwd.
Een hele rustige 2e kerstdag voor ons en aan het eind van de middag zijn Jan en ik aan de 3.Staffel van dr.Tinus begonnen. We hebben beide een Staffel cadeau gekregen van het Christkind. Ik weet niet wie harder moest lachen Jan of ik. We hebben in de avond nog een aantal gekeken en we zijn geeindigd voor de mensen die het ook kijken/of gekeken hebben bij de bevalling. Daarna ben ik met een smile op mijn gezicht in slaap gevallen.

Wij genieten ook zo van die serie!!! Zitten dan echt met zijn tweetjes op de bank te lachen.