Vandaag vooral ruimen en schoonmaken

Vanmorgen om half 9 wakker en goed geslapen. Eerst een rondje ontbijt tv maar om 9 stond ik onder de douche. Ontbijtje en een koffie en dan hop aan het werk. Eerst een was aan dat ruimt op. Dan al het gereedschap opruimen want voor de pasen doen ze niets meer en ik wil enigszins bewoonbaar leven. Dan de laatste 2 vloertegels gelijmd , met de hoop dat ze blijven zitten want het wilde niet echt vast kleven. Jan heeft mijn lijmkam weggeruimd en weet niet waar dus het ging niet echt lekker. Om nou een dure lijmkam voor 2 tegels te kopen. Dan eerst middageten gemaakt, hertoginaardappeltjes, boontjes in spek gerold allemaal uit de oven. Daarbij een bieflapje. Heerlijk op het balkon gegeten in de zon dan is het in de zon 28 graden. Dan alles uit de keuken van de bodem , Stofzuigen, dweilen en dan na het drogen opnieuw met glansmiddel. Ziet er weer goed uit. Als het lang genoeg gedroogd heeft leg ik het kleed terug en dan zetten we de tafel en stoelen terug. Dan ziet het er weer bewoonbaar uit al moeten er nog wanden met gips gedaan worden en het wachten is op de keukenbladen en dan het water en afvoer enz. Het grootste deel is klaar maar nu het afmaken .Morgen in ieder geval het laatste stuk voegen van de vloertegels.
We moeten wel genieten van het mooie weer want met pasen hebben we weer sneeuw. Je weet wel aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed.Nog veel meer sopwerk gedaan en nog heel veel te gaan. Als je denkt het is weg ligt het weer vol.
Jannick belde om te vragen zijn jullie morgen thuis en ik ja en nee. Komt morgenochtend de schoorsteenveger maar heeft geen tijd gezegd. Ik zou morgenochtend naar de Hofer gaan want ze hebben vanaf morgen de onderdelen van de trampoline en ik wil een nieuw vangnet kopen. De oude is kapot en dan kunnen we de trampoline weer neerzetten. Vorig jaar een nieuwe binnenrand gekocht. Ze hebben 1x per jaar de onderdelen. Heeft hij Meli gevraagd en die neemt na de nachtdienst dan het net bij de Hofer mee. Verder heb ik een afspraak om 12 bij de PSN voor mijn gesprek. Ik wil daarna eigenlijk naar Liezen om te kijken bij de Obi of ze daar een geschikte strip hebben voor tussen de houtvloer en de tegels.
Dan schiet het ineens in mijn rug en daar ben ik niet blij mee. Dus zo mijn bed in met mijn warme pittenkussen.

Hele klus maar het ziet er al heel mooi uit. Je zal wel blij zijn als het af, maar dan kunnen jullie er weer jaren van genieten.